Bart f1 Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 als k bijvoorbeeld naar de driving school in san fierro ga dan staat er nergens een rood stipje om te beginnen moet je daarvoor een missie doen ofzo? zelfde met flying school? Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Als je daarin gaat, doe je een les. Of bedoel je dat niet? Je moet wel bepaalde missie's hebben gedaan om die scholen vrij te spelen. Maar als je de ene les hebt gehaalt kan je de andere les doen. Kijk ook even op www.wikigta.org meschien vindt je daar nog wat. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Pas na een paar missies in San Fierro kun je die tests doen. Je krijgt dan een telefoontje van -volgens mij Jetro, maar ik kan me vergissen- die zegt dat je daarheen kunt. Als je dan naar binnen gaat, is er voor die tv zo'n rode cirkel waar je in moet gaan staan. Reageren
NaturalBornKillaNBK Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Pas na een paar missies in San Fierro kun je die tests doen. Je krijgt dan een telefoontje van -volgens mij Jetro, maar ik kan me vergissen- die zegt dat je daarheen kunt. Als je dan naar binnen gaat, is er voor die tv zo'n rode cirkel waar je in moet gaan staan. Klopt, die gaat zo van:'Don't get me wrong dude...You're one out there dude when it comes to drivin' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.