ironmode Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Geen ervaring Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
ViceAgent Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Allereerst moet ik zeggen dat ik geen ervaring met dit systeem heb, maar toch ga ik proberen om je zo goed mogelijk met je probleem te helpen, ik heb het even opgezocht in de officiële documentatie (FAQ). Daar kwam ik het volgende stukje tegen: e107 Documentation -> Using e107 -> Content -> Public UploadsPublic Uploads From here you can allow / disallow the ability for users to upload files and manage those files that have been uploaded. Ik zou dus even kijken op je Admin panel naar het volgende: Druk op Content, dan 'Public Uploads'. Hier zul je denk ik de tool vinden die jij zoekt, ik weet het niet zeker, maar het staat wel in de FAQ. Succes hè! Reageren
ironmode Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Geen ervaring Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.