VforV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik denk dat het logischer is om de verhaallijnen van Grand Theft Auto, GTA London en GTA2 los van elkaar te zien. Volkomen mee eens. Er is zelfs niet eens een echt verhaal. GTA1 lijkt wat dat betreft meer op New York, met dat park in het midden en hoe de rivier loopt. Liberty City uit GTA1 lijkt inderdaad wat op New York. Van LC uit GTAIII en LCS vind ik eigenlijk dat alleen Staunton Island op NY lijkt. Portland en SSV lijken voor mij totaal niet op NY. (Tenzij NY ook zoiets heeft als Portland, waar het kalmer is. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 kijk op wikigta, daar kan je zien dat de stad van gta2 anywhere city heet. Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Nee, de stad heet niet 'Anywhere City', maar wordt voor het gemak zo genoemd door de fans. De naam komt van de aanduiding 'Anywhere, USA' wat letterlijk 'Waar dan ook, VS' betekent. De echte naam van de stad is niet bekend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.