T_N_T Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Hallo to all, dit is me first post op dit forum dus, HAI! Ik heb een vraagje over hoe je een map cleaned van zijn objecten. Ik ben al wat aan het proberen geweest; vb: Ik open met MeD de files van SA (kep GTI geinstalleerd, omdat die map wat "leger" is) vervolgens delete ik een rij met bomen, ik check nog in de ide en ipl tab of ze er nog staan, maar nee. ik ga in het spel, alles toppie, bomen zijn weg. Ik ga Med weer in en delete dit keer een gebouw, doe prezies hetzelfde als net. ga ik het spel in crashed ie bij het loaden. vervolgens place ik me backups trug en probeer het door de ipl en ide met notepad te editen, ik laat 10 objecten staan in wauzie.ipl en .ide start het spel op en hij load perfect, maar als dan het "filmpje" begint crashed alsnog na 3/4 sec mijn vraag is dus eigelijk: WAT doe ik fout? of wil ik iets wat niet kan.... ik hoop dat iemand een antwoord weet op dit probleem. zou wel beter zijn, want dan kan me eige (halve) eiland er in Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik weet wat je probleem is, in de intro wordt een model geladen (GTI - logo) die in mijn IPL en IDE verwerkt staat....het enige wat je nodig hebt is een lege main.scm (zodat er geen intro is). Reageren
T_N_T Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) okay, dank for de response. first of all: is er een main.scm te downloaden zonder missions en met alleen een player start? verder bevestig je nu mijn vermoeden dat ik de main.scm leeg zou moeten halen. nu is dit namelijk mijn volgende probleem ik snap de missionscript nu wel aardig, maar ben nog wat huiverig als het gaat om het vervangen van de code, laat staan het wissen. Hoe is dat bij GTI gedaan? ik weet dat het misschien niet al te simpel is uit te leggen, maar als ik iig maar weet wat ik NIET weg moet halen Is er ergens een TUT te vinden hoe je scm leeghaalt?, ik ga er tenminste vanuit dat ik niet alles weg kan halen (by sannybuilder zat een stripped main, maar die compiled niet met sannybuilder en ook niet met samissionbuilder....) Bewerkt: 17 februari 2006 door T_N_T Reageren
Achille Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Mischien gewoon Mapcleaner gebruiken? Reageren
T_N_T Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) als ik dat doe, wordt dat main.scm vervangen met een lege? Bewerkt: 17 februari 2006 door T_N_T Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 als ik dat doe, wordt dat main.scm vervangen met een lege? Ja, download de mapcleaner van Steve-M op www.steve-m.com. Dan krijg je alleen maar water en als je de game start dan zit je in een hydra. De Main.SCM is dus leeg . Reageren
T_N_T Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 thx mensen, heeft egt super geholpen....thx alot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.