Wazuup Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Hey allemaal, ik ga het weer eens proberen: Onderwerp: Mysterieus Soort design: Signature Size design: 400x100 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Ik ben een beginner, dus geen pro aub. Greetz Wazuup Edit: Wil een mod de naam veranderen in: Wazuup VS Thabit? Bewerkt: 18 februari 2006 door Wazuup
Thabit Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik wil het wel proberen, maar wat bedoel jij met mysterieus?
Wazuup Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Mysterieus, tja een beetje geheimzinnig, duister, bijvoorbeeld zoiets Lever hem maar in als je klaar bent! Greetz Wazuup Bewerkt: 17 februari 2006 door Wazuup
Thabit Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Na u. Als jij hem hebt gepost, komt mijne er achteraan .
Wazuup Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Thabit Wazuup Stemmen tot 21 februari 15.15u Veel succes! Greetz Wazuup Bewerkt: 19 februari 2006 door Wazuup
Froodooo Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Thabit Ik vind het een mooie Signature, hij is inderdaad heel mysterieus, zoals het thema is. Hij is ook lekker rustig, het geeft je in ieder geval dat gevoel. De render is ook leuk gedaan, en die blauwe kleur maakt het nog beter. Met de tekst is ook niks mis, ook blauw, en dan hoort het er goed bij! Wazuup Ik vind jouw Signature eigenlijk helemaal niet zo mysterieus. De achtergrond is eerder nogal druk. De kleuren vind ik niet goed bij elkaar passen, en een mysterieuze kleur is het ook niet. De render vind ik opzich wel mysterieus, maar jammer dat hij niet goed past bij de achtergrond... ______________________________________________________________________________ In deze battle gaat mijn stem dan toch naar Thabit Beide nog veel succes!
Giorgo Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik vind het een vreemd formaat, 400x100. Maargoed, ik ga zeker voor Thabit, Wazuup jij kan véél beter hoor. Wazuup, ik vind dat jou achtergrond er totaal niet bij past. En die van Thabit is proffesioneler en de tekst past er ook mooi bij. Thabit.
Ruurd31 Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik stem op Thabit. Die maakt het wel een beetje mistirieus door de achtergrond een beetje donker te doen en een mooi lettertype. Die van Wazuup is niet echt geweldig misterieus, de achtergrond past er helaas niet bij. Dus stem -> Thabit!!
Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Thabit. Dit vind ik ook iets heel erg moois van jou. Jammer van de border (kon misschien nog een zwarte om die blauwe heen), maar die zie je niet zo goed omdat het nogal een licht forum is. Top job.
Mpp Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Wazuup betere stijl en mooiere render Bewerkt: 20 februari 2006 door Mpp
Recommended Posts