Dogwatch Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Hij is zeker goed ik heb alle dvd's van hem zijn nieuwe Najib Amhali ''Most wanted'' is wel een goeie dvd Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 idd die heb ik ook, die is steengoed ik vind Najib Amhali stukken beter dan Hans Theeuwen Reageren
Juju Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 vind ik ook hij kan echt goed beatboxen, ongeloofelijk Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik heb hem een paar keer gezien, hij is inderdaad erg goed! Maar ik kies toch voor Bert Visscher! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik heb hem een paar keer gezien, hij is inderdaad erg goed! Maar ik kies toch voor Bert Visscher! Ik ook. Tales. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Hij moet bij de Progamma RAYMANN IS LAAT komen. De Comedian Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ik vind Most Wanted schitterend, met Melvin:P en de Asielzoeker kindjes uitzwaaier Die gozer is geweldig, ook niet zo van die droge grappen, gewoon echt om in je broek te pissen van het lachen Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 @ Big bear: Inderdaad Most wanted was lauw Heb me helemaal zuur gelachen | Hij is een buitenlander en daar maakt hij zelf grappen over Reageren
Ice Cube Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 FreeFight was zo goed Najib is de beste van deze tyd Reageren
Tmzom Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Zeker mee eens! komt weer een nieuwe show aan heb ik gehoord Reageren
Goliat Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Hij is trouwens ook ali oshram voor mensen die dit niet weten. Reageren
Juju Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Hij is trouwens ook ali oshram voor mensen die dit niet weten. ja echt waar? :o nooit geweten, ik heb eens gehoord dat ali osram gewoon een nederlander was maar bij "Waterbed" van ali osram hoor je daarna een andere stem zeggen: "ja zo kannie wel weer hoor, ze moeten wel opschieten met die waterbedden anders dan hou ik t voor gezien! dan ga ik een ander waterbed kopen gewoon!", en die stem lijkt totaal niet op Najib Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Hij is trouwens ook ali oshram voor mensen die dit niet weten. ja echt waar? :o nooit geweten, ik heb eens gehoord dat ali osram gewoon een nederlander was maar bij "Waterbed" van ali osram hoor je daarna een andere stem zeggen: "ja zo kannie wel weer hoor, ze moeten wel opschieten met die waterbedden anders dan hou ik t voor gezien! dan ga ik een ander waterbed kopen gewoon!", en die stem lijkt totaal niet op Najib Tuurlijk is hij Nedelands hij praat het toch ? Reageren
suzanne9 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 najib is de man maar hoe kom ik aan kaarten? ik vind alleen dit www.rang1tickets.nl http://www.rang1tickets.nl/cabaret/Najib_Amhali Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.