Jump to content

Driving school

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ,

Met Driving skool , kan ik 2 missies niet goed halen :

The 360 / Wheelie weave

Wheele weave is denk ik gwoon harstikke ierietant ,

alleen the 360 :s doe ik helemaal goed alleen hij komt niet hoger @ 94% is dat bug ofzo of is er een trukje voor ? pleas help me !:puh: ( het is voor PC CD-ROM )

Draky^

Geplaatst:

Bij de The 360 kan ik je wel helpen. Deze is niet zo heel moeilijk. Zorg dat je precies een heel rondje doet. Als je dat hele rondje doet en precies op hetzelfde plek stopt waar je begint. Dan heb je de 100% gouden plak te pakken :Y .

Bij WielieWeave moet je niet precies tegen de muur rijden. Een klein beetje afstand en probeer niet met de zijkant op het asvalt te komen.

Verder kan ik het bijna niet uitleggen, maar met behulp van een filmpje moet dat wel lukken. Hier kun je een filmpje van de autoschool downloaden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13568

Succues!!

Geplaatst: (bewerkt)

Bij de '360' is het de bedoeling om je auto precies 1 rondje te laten slippen. Houd 'W' en 'S' ingedrukt en druk dan 'A' of 'D' een tijdje in, totdat je auot 1 rondje heeft gedraaid. Als je zorgt dat je auto precies 1 rondje heeft gedraaid, heb je als het goed is 100 %. Zorg ervoor dat je auto echt een heel rondje draait. Je hebt niet 1 rondje als je een slipspoor in de vorm van een rondje hebt, maar pas als je auto weer op precies dezelfde positie staat als waar je begon.

Veel succes! ;)

(Mocht het niet lukken, plaats je savegame dan in het savegame-aanvraagforum. Dan haalt iemand anders hem wel voor je)

Edit: Uiteraard is Ruurd me voor... :clown:

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Hey ,

Thx ! the 360 is me al gelukt =]

want ik d8 dat je net zolang door moest gaan tot de timer op isz :)

Alleen de wheelie weave nog :D

Greeetz draky^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...