Jump to content

Even mijn mening

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd wat rond zitten kijken over de sigs,

Ik heb niks te kwaken over de sigs maar wel over de manier van raten van de mensen.

Jullie raten (of een deel van jullie) op de style en niet op de manier hoe het in elkaar zit,

Ik neem een voorbeeld: De tech sigs van gizmo en achille.

Dan staat er ik hou niet van tech sigs.

Kijk zo'n mening leuk maar daar hebben ze niks aan, ze willen comentaar op de look van de sig, en of je hem leuk vind niet dat je er niet van houdt.

Ook heb ik eens gezien over de manier van denken over anime/manga.

Ik heb eens een mening gezien/gelezen, ik houdt niet van manga en dan wordt hij zo afgekeurd.

Zo'n rating vind ik niet leuk, of eigenlijk ten opzichte van de maker.

Je mag wel een mening uiten dat niet, maar bekijk eens hoe je dingen hebt gezegd en denk dan nog eens hoe het er uit ziet voor de maker.

Als ik nou de nieuwe techsig zie van Achille, vind ik het jammer dat jullie zeggen het heeft niks met tech te maken, dat is gewoon geen rating vind ik, als je nou na gaat hoeveel werk erinzit.

Maar ook zie ik soms minder goede desginers die ook dingen zeggen. Dan wil ik wel eens zeggen, Jonge je kan het zelf niet eens of kan jij het maken.

En dan zal het antwoord zijn, ''Nee'' of er zal geen antwoord zijn.

Jammer genoeg komt het vaak voor en ik vind dat er wel wat moet veranderd worden daarin,

Ik denk dat er meerdere ermee eens zijn over het geval van rate, Ik open deze topic omdat de rating niet perfect loopt eigenlijk, en ik hoop niet dat jullie me gaan afkraken hier op.

Maar ik doe het alleen maar voor de maker.

Daarom zou ik eigenlijk wat verandering willen zien.

Of een soort schema die word ingezet die je kan invullen bij het beoordelen,

Dan weet je tenminste waarom.

Ik hoop dat er wat veranderd hier door, want anders zie ik liever alleen maar ''Ziet er leuk uit''

Vriendelijke groet,

-supremecars-

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nemean^inf

7

• Arjen

6

• Eli R

5

• Achille

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Zo een heel verhaal, ik ben het met je eens..

Toen ik 3 uur aan een tech sig besteede (omdat ik niet wist wat er nog bij moest:P ) zeiden mensen, dit heeft niets met tech te maken of Tech is niet mooi 5 voor de moeite..

En dat zijn meestal de n00bs die totaal niet kunnen designen.

Rate dan NIET als je zo post..

mvg Achille

Geplaatst:

Als iemand een sig rate, respecteer die rating dan. Als hij/zij rate op wat hij mooi vind, dan kan het wel eens zijn dat er lage cijfers worden gegeven. Als een niet-photoshopper rate, dan kan hij verder geen kritiek geven, of zeggen wat er aan moet worden veranderd, dan kan je ratings krijgen die kortaf zijn.

Als mensen willen raten, laat ze dan raten. Dit is een forum voor een 18+ spel, groei op en leer kritiek te verwerken.

Geplaatst: (bewerkt)
Hier is al een topic van Arjen over... Maar ik ben het met je eens ;)

Weet ik maar het helpt niet veel, dat zie je zelf ook.

Ik hoop dat er verandering in komt, zo is een gfx laten zien niet meer leuk.

Als iemand een sig rate, respecteer die rating dan. Als hij/zij rate op wat hij mooi vind, dan kan het wel eens zijn dat er lage cijfers worden gegeven. Als een niet-photoshopper rate, dan kan hij verder geen kritiek geven, of zeggen wat er aan moet worden veranderd, dan kan je ratings krijgen die kortaf zijn.

Als mensen willen raten, laat ze dan raten. Dit is een forum voor een 18+ spel, groei op en leer kritiek te verwerken.

Dat respecteeer ik ook maar in sommige gevallen respecteer ik die niet, want sommige ratings zijn slecht, en dat respecteer ik niet.

@Matiscus: dat weet ik maar die hielp niet veel, anders zou ik het niet openen.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

Ik ben het ook met jou eens, maar Arjen had hier al een topic over geopend. En daar kon iedereen zijn mening geven. Dus ik vind het een beetje overbodig om er een tweede te maken.

Gebruik even de zoekfunctie, en je kon je mening uiten in het topic van Arjen.

Greetz Matiscus :bier:

Geplaatst:

Je moet je mening ervan geven hoe JIJ vind hoe hij eruit ziet, en als het jouw style niet is, vind je hem niet mooi, dus rate je laag. Kortom: ik ben het niet met je eens.

En nog even iets. Iemand z'n rating ontleden, dat is ook achterljik. Als persoon 1 een sig heeft gepost, en persoon 2 reageert, hoeft persoon 3 niet op persoon 2 te reageren, daar is uiteindelijk zo'n topic niet voor.

EDIT: Ik ben het met jou eens Thabit.

Bewerkt: door Eli R

Thabit het gaat niet of jij de style lelijk vind maar hoe de kwaliteit en hij er uit ziet, Een style kan je lelijk vinden die mening mag je van mij part uiten, daardoor moet je de rating niet slecht gaan beoordelen daarom vind ik het beter dat je hem bekijkt op de uiterlijk en op de inhoud het gevoel er in en de hoeveelheid werk er inzit.

@ Eli R, Jouw rating was eigenlijk niet eerlijk, zeg nou zelf zag die sig er zo lelijk uit.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:
Thabit het gaat niet of jij de style lelijk vind maar hoe de kwaliteit en hij er uit ziet, Een style kan je lelijk vinden die mening mag je van mij part uiten, daardoor moet je de rating niet slecht gaan beoordelen daarom vind ik het beter dat je hem bekijkt op de uiterlijk en op de inhoud het gevoel er in en de hoeveelheid werk er inzit.

@ Eli R, Jouw rating was eigenlijk niet eerlijk, zeg nou zelf zag die sig er zo lelijk uit.

Het gaat wel om wat jij vind, en hoe jij vind dat hij er uit ziet, wat jij vind dat het verdient, en niet of je het beter kan, of om de sig maker gunstig te stellen. En ja, ik vind die sig heel lelijk, kan ik er wat aan doen? Mensen hebben nou eenmaal verschillende smaken.

Geplaatst:

Groei op inderdaad. Je geeft geen kritiek, jij geeft onnodig commentaar. Je zegt dat kleuren niet goed zijn, zeg dan welke kleuren wel goed zijn.

Als persoon 1 een sig heeft gepost, en persoon 2 reageert, hoeft persoon 3 niet op persoon 2 te reageren, daar is uiteindelijk zo'n topic niet voor.

Dit is een forum, een forum is bedoeld om met elkaar te praten en te reageren op elkaar.

En volgens mij ben ik niet de enige die me ontzettend ergert aan jou gedrag, om het even persoonlijk te maken. En om het nog even duidelijker te maken, we willen jouw mening niet meer. Er komt geen kritiek uit je posts voort, maar alleen commentaar van 'Wat is heir nou mooi aan' (zie topic van Dizcid). En je maakt zelf prutswerk, wat vind je dan wel mooi? Dat prutswerk van jou? Ach man.. Ga toch weg. :schater:

Geplaatst:

Ja maar daarom vind ik het oneerlijk om op de style iemand afkeuren, het gaat niet alleen of jij de style mooi vind maar ook wat voor gevoel er in zit en hoe lang het duurde voor hij hem af had.

Ik wil niemand afkraken, afzeiken of iemands gevoelens kwetsen maar ik vind wel dat er bij de ratingen veel veranderd moet worden, want ik ben het met sommige niet eens, Simpel kan ook mooi zijn.

Geplaatst:

@Arjen lol idd, ik erger me ook kapot op Eli en ik vind zijn "art" wat trouwends alleen een plaatje met tekst is ook niet mooi..

Geplaatst:

Als jij de style niet mooi vind, hoe kan je de signature zelf dan mooi vinden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...