Jump to content

Even mijn mening

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zeg ook niet Moet maar ik zeg rate hem op de kwaliteit, gevoel enzovoorts, kraak hem niet af op style of smaak.

Bewerkt: door -supremecars-
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nemean^inf

7

• Arjen

6

• Eli R

5

• Achille

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ik zeg ook niet Moet maar ik zeg rate hem op de kwaliteit, gevoel enzovoorts, kraak hem niet af op style of smaak.

Ach joh.. Die Eli R veranderd in geen 100 jaar op zn manier van raten. Hij luistert gewoon niet en dan durft hij ook nog te zeggen 'Groei op..', wat ik trouwens beter bij hemzelf vind passen.

Ja ik vind het jammer, Maar goed er valt niks te veranderen hier wat ik echt en dan ook echt diep te betreuren vindt.

Ik stop nu morgen kijk ik verder naar de reacties (als die er zijn)

Bewerkt: door -supremecars-

Tsjah, dat is dan jullie mening, ik ben het er vooralsnog niet mee eens.

EDIT: En als je wilt dat ik weg ga, mag je dat ook gewoon rustig vragen hoor.

Bewerkt: door Eli R

Nou sorry dat ik zeg maar Eli zijn ratings vind ik erg dom.

Hij rate bv. ergens op een sig van The Game maar hij houdt er niet van dus hij rate slecht ofzo.

Dat vind ik erg dom, Achille ik weet dat Techsigs erg veel werk zijn maar het imponeert me niet.

Net zoals ik mijn pa niet kan imponeren met een Skyline :puh:.

Maargoed dan rate ik gewoon niet op Achille zijn designs anders zou ik als Eli raten.

Ik weet dat Achille en Gizmo erg goed zijn met Tech maar ik heb er geen verstand van dus ik rate gewoon liever niet.

Maar er zijn mensen die dan laag raten en er helemaal geen verstand van hebben.

Dat verpest de hele sfeer dan komen er ruzies e.d.

Ze zouden er een warn voor moeten uitdelen, het klinkt streng maar de hele sfeer word erdoor verpest.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

EDIT: En als je wilt dat ik weg ga, mag je dat ook gewoon rustig vragen hoor.

Wil je weggaan?

Geplaatst:
Komaan stop jongens, begin nou niet met ruzïeen. Iedereen Rate wel is verkeerd. :Y

Volgens mij loop je een beetje achter. :D Bekijk Eli zijn posts eens.

[btw. topic titel kan wel veranderd worden naar: Eli en de rest..]

Geplaatst:

Nou ja, we zijn er als crew in ieder geval unaniem over eens dat IEDEREEN die elkaar afkraakt op de manier waarom dat in een aantal topics is gegaan een 20% warn krijgt. Of dat nu Eli R, Grove St., Giorgo of Thabit is. Let wel: zuiver willekeurige namen die veel elkaars signatures raten. Natuurlijk moet kritiek, postief danwel negatief, kunnen maar wel omlijst met redenen en altijd met respect naar de maker van de signature. Kun je geen respect opbrengen: dan rate je niet.

Je zal mij nooit zo'n techno signature van Achille zien raten: ik heb a) geen verstand van PS en vind b) techno-sigs niet mooi. Wat moet ik dan in dat topic? Precies: niets.... :sigaar:

Geplaatst:
Je zal mij nooit zo'n techno signature van Achille zien raten: ik heb a) geen verstand van PS en vind b) techno-sigs niet mooi. Wat moet ik dan in dat topic? Precies: niets.... :sigaar:

Kijk, dit bedoel ik. Zo kijk ik er ook naar. Maar Eli moet per se raten, moet per se kritiek leveren en daardoor spring ik steeds uit mn vel.

Excuses trouwens voor de berichten hierboven. Ik laat het wel staan, anders kunnen anderen het niet lezen hoe ik er over denk.

Geplaatst:
En nóg even iets, als je niet wilt dat iets slecht gerate word, post dan niet.

Hallo. Hoe wil je je dan ooit in je levensdagen verbeteren in Photoshop? Kritiek kan hard zijn, maar wat jij levert is geen kritiek [copy paste voor de tienduizendste keer]

Geplaatst:

In jouw punten zit wel wat in, Arjen.

Ik probeer zelf altijd corrigeertips voor je design te zeggen, in plaats van alleen maar "het kleurgebruik zuigt" of iets dergelijks.

Ik probeer altijd wat positiefs te zeggen, en het liefst meer positief dan negatief.

Zo heeft die persoon er ook wat aan en vind degene het leuker om je rating te lezen.

@GTA-Sheep nou bedankt.. :-(:puh:

>>> Door GTA-Sheep: Een techno-signature zei ik he....de rest van je sigs vind ik wél mooi :puh:<<<

EDIT: En als je wilt dat ik weg ga, mag je dat ook gewoon rustig vragen hoor

@Eli R wil je weggaan ?

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Het raten van signatures moet gewoon volgens iedereens zijn eigen mening gebeuren.

Er is alleen wel één ding heel belangrijk. Vertel waarom je het niet mooi vind of vertel juist wat je wel mooi vind. Ook staat dit allemaal in de regels.

Een paar dingen waar ik het niet mee eens ben -supremecars-, is over de uiterlijk van de signature.

Stel dat ik een signature post en dat het te maken heeft met pokemon. Maar iemand vind dat de stomte programma dat er is, en hij/zij haat het gewoon. Dan kan die gene of helemaal niet raten of hij kan je wel tips geven, wat hij liever zou willen zien.

Als ik in zijn positie zat, dat ik ook pokemon afschuwlijk zo vinden dan lijkt het mij wel zo dat je de signature ook niet mooi vind. Je geeft dus automatisch een laag cijfer. Zorg wel als je rate dat je het dus niet op een manier doet waar de gene die de sig laat zien niks aan heeft. Het beste wat je kunt doen is om te zeggen dat je er in ieder geval niet van houd, en zeggen wat er beter aan kan gebeuren qua hoe de sig eruit ziet.

Stel nou dat je lievenlings chick, filmster, game in de sig zit, dan geef je automatisch een hoger cijfer. Ook daar vertel erbij waarom je het zo mooi vind. Heb je nog wat commentaar vertel dan ook wat je niet mooi vind of wat verbetert kan worden.

Kortom volgens mij kunnen de meeste mensen geen hoog cijfer geven aan iets waar ze eigenlijk helemaal niet van houden. Tips kunnen altijd.

Ervaren photoshoppers zien ook wel eens sigs die ze afschuwlijk vinden, waarom zou je dat moeten gaan vermijden. Al zeg ik het zelf, ik vind dat ik behoorlijk goed met photoshop om kan gaan. En als ik iets zie waar ik niet van hou, maar ik zie wel wat er aangedaan is (wat ik eigenlijk altijd wel zie) dan kan de cijfer altijd opgekrikt worden. Maar omdat de thema die in de sig zit niet mijn smaak is, word de cijfer gewoon automatisch lager.

@Eli_R

Het probleem bij jou ligt meer aan de manier waarop jij rate. Vele vinden dit gewoon behoorlijk irritant. Dat je eerlijk bent over wat jij nou rate vind ik prima, maar de manier waarop is alleen verkeerd.

Bekijk de regels over hoe je moet raten, want zo zien Slimm en ik het, het liefst hier op het graphic fora.

Doe je dit niet, dan komen er gegarandeerd meer leden om je heen die aan je gaan ergeren. Misschien maakt het jou niet uit maar ons wel. Hier kunnen wij ook warns voor uitdelen.

Dus bij deze en dat geld voor iedereen, stop daarmee en rate normaal!

Signature mooi: Vertel waarom

Signature niet mooi: Vertel waarom

PS: Iedereen stoppen met het kleineren van Eli_R, met wil je weggaan. Dit is niet grappig, laat het maar aan de mods over. Dat jullie het niet met hem eens zijn kan ik begrijpen, maar met zijn alle iemand in een hoekje drukken kan je een warn opleveren. >>> Door PatrickW: :klap: <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...