Jump to content

Even mijn mening

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Zo een heel verhaal, ik ben het met je eens..

Toen ik 3 uur aan een tech sig besteede (omdat ik niet wist wat er nog bij moest:P ) zeiden mensen, dit heeft niets met tech te maken of Tech is niet mooi 5 voor de moeite..

En dat zijn meestal de n00bs die totaal niet kunnen designen.

Rate dan NIET als je zo post..

Sorry Ben, dit is een kletsverhaal. Als wij raten, dan raten wij heus wel goed. Naja ik iig wel. Ik kan zelf ook niet photoshoppen, maar ik let gewoon op het uiterlijk als die mooi is geworden. Als ik hem niet mooi vind stem ik niet, of geef ik een verbetering wat ik anders zou doen plus een cijfer. Die meestal wel wat lager is dan een 6,5.

Ik heb Eli R een paar keer zien raten. Hij gaf juist tips, oke. (jullie denken vast, onmogelijk hieronder geef ik een link) Het cijfer kan wel wat hoger maar voor de rest noemt hij alle punten die beter kunnen. Dus Eli_R rate dus helemaal neit zo slecht, hij zegt alleen een beetje op een manier van een kolonel. Hij zegt dit moet anders, en dat ook. Meestal zijn het wel dingen die nuttig zijn. Dus kraak Eli R nou niet af!!

Natuurlijk zitten er ook post van Eli_R tussen dat hij post, dat hij het niet weet. Post dan gewoon niet. Maar ik jullie vallen allemaal wel Eli-R aan nu ik al die post eens lees. Als dat jullie probleem is stuur dan Levi/Slimm een PB.

Dus jullie spreken hier alleen Eli R aan? Doet hij alles verkeerd? Rate hij alleen slecht?

Hier (link van hierboven): http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22721

Bewerkt: door Ruurd31
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nemean^inf

7

• Arjen

6

• Eli R

5

• Achille

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Maar wat ik vaak zie vind ik niet kunnen zoals :

Heel mooie signature maar ik vind Eminem echt dom dus een 5/10.

Geplaatst:
Sorry Ben, dit is een kletsverhaal. Als wij raten, dan raten wij heus wel goed. Naja ik iig wel. Ik kan zelf ook niet photoshoppen, maar ik let gewoon op het uiterlijk als die mooi is geworden. Als ik hem niet mooi vind stem ik niet, of geef ik een verbetering wat ik anders zou doen plus een cijfer. Die meestal wel wat lager is dan een 6,5.

Ik heb Eli R een paar keer zien raten. Hij gaf juist tips, oke. (jullie denken vast, onmogelijk hieronder geef ik een link) Het cijfer kan wel wat hoger maar voor de rest noemt hij alle punten die beter kunnen. Dus Eli_R rate dus helemaal neit zo slecht, hij zegt alleen een beetje op een manier van een kolonel. Hij zegt dit moet anders, en dat ook. Meestal zijn het wel dingen die nuttig zijn. Dus kraak Eli R nou niet af!!

Natuurlijk zitten er ook post van Eli_R tussen dat hij post, dat hij het niet weet. Post dan gewoon niet. Maar ik jullie vallen allemaal wel Eli-R aan nu ik al die post eens lees. Als dat jullie probleem is stuur dan Levi/Slimm een PB.

Dus jullie spreken hier alleen Eli R aan? Doet hij alles verkeerd? Rate hij alleen slecht?

Hier (link van hierboven): http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22721

Mee eens!

Jullie zitten Eli wel lekker af te kraken, maar kijk eerst naar jullie zelf, ik rate ook niet perfect.

.Levi. Ik vind ook niet dat je Moet maar ik vind wel dat er wat moet veranderd worden.

Ik ben het met je eens, maar niet dat je laag rate, Kijk ik rate laag bij sigs die door nieuwelingen worden gemaakt en er slecht uit zien dat doet een ieder onder ons.

Maar ik ga hem niet afkraken op wat er instaat, van mij mag dat dat geeft niet, maar zet dat dan er bij, ook zet je er bij wat erverbeterd kan worden, of wat je niet mooi vind of wat dan ook, zet er een cijfer bij zonder het gene wat jij niet leuk vind.

Maar het gaat toch niet alleen om de render van de sig, maar ook om het uiterlijk van het gene.

Als ik iemand de brushes verkeerd zie gebruiken, hem grijs laat, en nooit tuts gebruikt geef ik hem een slecht cijfer dat doet een ieder onder ons.

Maar zit er veel werk in en Probeert hij iets, wat je in de sig terug zien, kan ik het niet over me hart halen een 1 neer te zetten.

En dat heb ik met sommige ratings en daar kan ik niet tegen en dat zullen er meer hier onder ons hebben.

Ik wil gewoon dat de rating hier beter verloopt, want hoe de rating nu hier is ben ik echt beu gewoon.

Maak je mening uitgebreid, zeg het waarom iets je niet trekt.

Ander vind ik dat jij levi of slimm of arjen een schema moet inzetten, om het beter te laten verlopen.

Want zeg zelf loopt het zo goed hier?

Bewerkt: door -supremecars-
Nou ja, we zijn er als crew in ieder geval unaniem over eens dat IEDEREEN die elkaar afkraakt op de manier waarom dat in een aantal topics is gegaan een 20% warn krijgt. Of dat nu Eli R, Grove St., Giorgo of Thabit is. Let wel: zuiver willekeurige namen die veel elkaars signatures raten. Natuurlijk moet kritiek, postief danwel negatief, kunnen maar wel omlijst met redenen en altijd met respect naar de maker van de signature. Kun je geen respect opbrengen: dan rate je niet.

Je zal mij nooit zo'n techno signature van Achille zien raten: ik heb a) geen verstand van PS en vind b) techno-sigs niet mooi. Wat moet ik dan in dat topic? Precies: niets.... :sigaar:

Ehm, waarom staat mijn naam erbij :duh: Ik rate niet slecht...... ik rate altijd op punten, alleen die zet ik er niet bij :engel:

Bewerkt: door Grove St.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...