Tim Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 he, Ik ben heel erg dom geweest: Ik moest 3ds max opnieuw installeren, maar toen ik bij configuratie scherm het wou deinstalleren (in software) treedde er een fout op, er stond naderhand: 'onherstelbare fout bij instalatie'. Dus ik had toen had ik de rootfolder van 3ds max naar de prullenbak gesleept, ik dacht dat hij dan uit de lijst met software zal verdwijnen in het configuratie scherm, maar als ik nu hem wil deinstalleren in de lijst met sofware in het configuratie scherm, krijg ik naderhand dezelfde error als eerst, hoewel alle bestanden uit de rootfolder van 3ds max weg zijn, Ik denk dat de oorzak van dit probleem is dat er nog files van 3ds max in andere mappen op een andere partitie staan (C station), maar ik weet niet precies hoe die files heten. ik heb naar 3ds gezogt (nadat ik de rootfolder van 3ds had weggegooit) en kwam toen een aantal bestandjes tegen, deze heb ik verwijdert, maar 3ds max is nog steeds niet verdwenen uit de lijst met software in het configuratie scherm, wat moet ik doen zodat het verdwijnt (blijkbaar is alles verwijdert van 3ds max, maar is alleen nog de unistall actief, en die krijg ik niet weg) Het is een optitie om de schijf te formateren alleen moet alles dan overnieuw worden geinstalleert, is er ook een andere mogelijkheid p.s. ik heb ook het register opgeschoont, maar dat heeft geen zin gehad a.b. (alvast bedankt) Tim Reageren
Eli R Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Probeer het eerst weer eens te installeren, en daarna te verwijderen in de lijst met software in configuratie scherm. Ik hoop dat dat werkt, anders kan ik je niet helpen. -Eli Reageren
X-TX Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik heb dat hier erg vaak gezegt; Doet dat nooit. Men denkt zo programma's te kunnen verwijderen maar alles wat je installeert wordt gelogt bij Windows en zal zeker niet weg gaan. Precies hetzelfde met het verwijderen van een snelkoppeling, dan is de snelkoppeling weg maar de rest wat erbij hoord niet. Zelf weet ik hiet nog steeds geen antwoord op, je kunt proberen via Veilige Modus het te verwijderen en anders opnieuw erover heen installeren via Veilige Modus maar dat zal niet werken denk ik. Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Volgens mij zitten er nog wat bestandjes in de map C:\Documents and Settings\.... Greetz Wazuup Reageren
X-TX Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 C:\Documents and Settings\Tim\Local Settings\Temp Zoek daar eens. Maar ik denk dat het weinig zin zal hebben. Reageren
Upstream Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Download easycleaner, daarmee kan je dode register links verwijderen. Het is helemaal freeware, en je kan er nog veel en veel meer mee doen. Echt een aanrader. Reageren
Tim Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Download easycleaner, daarmee kan je dode register links verwijderen.Het is helemaal freeware, en je kan er nog veel en veel meer mee doen. Echt een aanrader. het heeft idd geholpen, dit programma heeft een tool of dit soort problemen op te lossen (om verkeerde deinstalaties te herstellen) Ik had dat gedaan, maar ik zag nog steeds 3ds max in mijn software lijst staan, alleen als je het dan selecteert staat er geen verwijderen of wijzigen maar nu kan ik het ook niet meer opnieuw installeren, de setup denkt nog steeds dat het erop staat, en er staat alleen annuleren in het scherm van de setup Download easycleaner, daarmee kan je dode register links verwijderen.Het is helemaal freeware, en je kan er nog veel en veel meer mee doen. Echt een aanrader. het heeft idd geholpen, dit programma heeft een tool of dit soort problemen op te lossen (om verkeerde deinstalaties te herstellen) Ik had dat gedaan, maar ik zag nog steeds 3ds max in mijn software lijst staan, alleen als je het dan selecteert staat er geen verwijderen of wijzigen maar nu kan ik het ook niet meer opnieuw installeren, de setup denkt nog steeds dat het erop staat, en er staat alleen annuleren in het scherm van de setup Bewerkt: 19 februari 2006 door Tim Reageren
X-TX Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ja, ik heb het eerder gezegt maar als men niet luister dan krijg je dat wat je nu hebt. Ik denk dat je het pas weg hebt als je je Windows opnieuw installeert. Of heb je het als opgelost? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.