Thabit Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Gemaakt voor mijn toekomstige website. Ik heb het achtergrond nog moeten veranderen, anders was hij heel saai. Teksten zijn van GTA lettertypes, dus niet zeggen 'de tekst past er niet goed bij' . Reageren
Ferre Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Het enige minpuntje vind ik de kwalitiet van de render . Edit: "* In de render zitten artifacten, alsof het een keer in jpg formaat opgeslagen is geweest. ". Dit bedoelde eigenlijk Maar de lettertype ziet er wel goed uit 7,5/10 Bewerkt: 18 februari 2006 door Ferre Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Natuurlijk helemaal de sfeer van SA, maar toch twee minpunten: * In de render zitten artifacten, alsof het een keer in jpg formaat opgeslagen is geweest. * De tekst valt een beetje weg tegen de drukke achtergrond. Mogelijk als gevolg van de kleur van de outline. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.