Jump to content

slamvan

Recommended Posts

Geplaatst:

weet er iemand waar ik de ganster auto genaamd de slamvan kan vinden??? kheb al gekeken op gtagames.nl maar daar staat et niet en op wikigta staat et ook nie. plaese help mij

Geplaatst:

Volgens mij heeft hij geen echte plaats. Maar je vind hem best veel soms in LV bij The Strip of bij die wijk waar Millie woont. Als je de slamvan geexporteerd hebt zou je hem ook nog kunnen importeren op de juiste dag...

Geplaatst: (bewerkt)

De slaman is geen gang auto en hij rijd overal je moet een beetje geluk hebben maar hij rijd meestal op de strip in Las Venturas.Edit:Little Mister was me voor.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:
Geen Gangster Auto ??

Oke er rijden geen Gans in,

Maar toch vind ik het wel een echte gangster bak

Oh bedoel je dat ben ik het helemaal mee eens.

Jepz, dat bedoelde ik

Als ik erin rijd voel ik me helemaal Gansta ! :puh:

saboy:

Ze zeggen net allemaal plaatsen waar je hem kunt zien rijden

en ze zeggen ook dat hij nergens gewoon staat

Bewerkt: door TheRing
kunnen julie soms een plattegrond plaatsen met de plaatsen waar ik hem kan vindenb???

Ja, dat kan wel. Alleen waar die tijdens import en export staat. Normaal zonder import export vind je hem niet, alleen af en toe rondrijden!!

Waar de rode circel omheen staat staat de Slamvan. Het is aan de achterkant van de Sexshop bij het vliegveld. Het loaden van het plaatje duur helaas wat lang :( .

naamloos6tv.png

@Schaap: Zeker gemaakt met behulp van mijn kaartje :clown: . Goed werk man, dit hoort erbij hé!! Teamwork :sigaar: !!!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

En omdat service hoog in ons vaandel staat heb ik hem zelfs meteen even op WikiGTA gezet. Geheel speciaal voor u dus :D

De Slamvan

Edit @ Ruurd: Nee, met het kaartje wat Patrick ooit al maakte met álle auto's erop. Alles weghalen met uitzonderingen van de slamvan en klaar

Geplaatst:

Kijk je zal hem veel zien rond the strip!

en ook in rodeo. hier zie je hem veel.

maar ja, je weet als je hem zoekt vind je hem niet! :D

Geplaatst:

-ze rijden vaak rond dus kan je ze zo pakken (ze rijden vooral rond in Las Venturas in de meest noordelijke plaats) tenminste dat is bij mij zo

-ik kan hem krijgen op een bepaalde export plaats (San Fierro) aan de haven tussen vliegveld en vliegdek schip in p.s daar staat ook een nrg 500 met een missie

-print een kaart met auto`s van een site

Geplaatst:

Ze rijden meetsal gewoon rond in gebieden waar geen armoede is of hele andere oude auto's rijden meetal in rijke buurten dus.

Gtaboooy :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...