Ruurd31 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ze rijden meetsal gewoon rond in gebieden waar geen armoede is of hele andere oude auto's rijden meetal in rijke buurten dus. Laat ikd an even de rijke gebieden opnoemen. Gister reed ik ongeveer bij de sportschool in Las Venturas ik reed "The Strip" op en zag allemaal Slamvans rijden. Echt heel mooi, jammer dat ik geen garage in LV had maar anders had ik hem geparkeerd. Verder rijdt hij ook heel veel in Vinewood. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Hij rijdt echt overal En By The Way, het is een low-rider, wat ik eigenlijk best vaag vindt. Ik probeerde hem met de harde-hand in Wheels Arch Angels te proppen, maar hij gaf niet mee Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Goliat Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Hij rijdt echt overal En By The Way, het is een low-rider, wat ik eigenlijk best vaag vindt. Ik probeerde hem met de harde-hand in Wheels Arch Angels te proppen, maar hij gaf niet mee Greetz, GTA Vice VIP In wheel arch Angels kan je alleen sport auto's tunen, en zelfs niet alle sport auto's. Ik vond laats een lijstje van auto's die kunnen. Maar ik weet niet meer in welk topic dat was Ennuh saboy, ik wil wel als je geen slamvan kan vinden er eentje voor je zoeken en in een van je garages zetten als je, je savegame geeft. Bewerkt: 25 februari 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.