Jump to content

Cheaters


Robienske

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Furi0uz

    9

  • Robienske

    4

  • Timovich

    4

  • Rea

    3

Ja en voor de GTAgames server dan?

Die zetten we gewoon hier neer ;)

Ik denk bij mezelf

Eerlijk of niet...maar niet cheat niet!! alleen waar het mag

ik heb elke dag wel cheaters! Ik zie gewoon dat ik op ze knal heeeeeel lang en echt geen lag en dan gaan de 1 keer dood dan zeggen ze: zie wel...En dan gaan ze scheinheilig doen!

Nouja zolang wij maar zelf op onze eigen kracht kunnen doen vind ik het goe ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

dit word ook wel bug genoemd.. dat is erg irritant.. want dan komen zijn wapens.. ga je er naar toe.. en doet hij met stubby 1 shot kill want dan liggen zijn wapens eral voor dat hij dood is.. hier hebben wel meer mensen last van <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde onlangs met een zekere mr. X. Ik shoot erop, hij ging dood (geen health meer) Ik nam zijn wapens, en hij stond terug recht. Hij zij dat het door zijn draadloze verbinding kwam. Is dit waar ?

Dat heet dus Lag...

Edit: Of Off-sync... of een Crash...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
,Sep 28 2004, 12:43 PM] ER IS EEN GOZER DIE HEET JOE HIJ ZIT TE CHEATEN IK ZAT MET TWEE LUI OP HEM TESCHIETEN EN NOG GING HIJ NIET DOOD HIJ HAD NIET EENS SCHADE VIEZE CHEATER

:angry: :angry:

Let eerst op z'n ping...

Ik weet welke Joe je bedoeld, z'n ping ligt rond de 600...

Geen wonder dat je hem niet doodkrijgt...

Dit heet dus LAG en geen cheat...

Dit is ook wat ik bedoel met zogenaamde "n00bs" die te snel conclusies trekken en iedereen die ze niet dood kunnen krijgen cheater noemen... Terwijl er ook bugs, lags en 1001 manieren van kogels ontwijken bestaan!

Link to comment
Delen op andere websites

n00b stamt af van het word newbie, wat op zijn beurt weer afstamt van "New beginner"...

Daarvan lijkt de betekenis me dus duidelijk, een beginneling... Wat een beginneling precies is kan varieren... Helaas word in games het woord nogal fout gebruikt... Iemand die al een jaar lang een game speelt en nog steeds niemand kan killen is in ogen van mensen een "n00b", iemand die net 10 minuten speelt en toevallig iedereen kan killen die die op z'n pad tegenkomt zal daarintegen VEEL MINDER makkelijk een n00b genoemd worden! Terwijl HIJ juist de newbie is...

Mjah... Dat is hoe ik het zie...

Je word overigens op MTA nogal makkelijk n00b genoemd vanwege de manier waarop je iemand killt, terwijl dat eigenlijk "lame" genoemd hoort te worden...

Als je met een auto iemand doodrijd bv.: word je overstapeld met het woord "Auton00b", terwijl "Autolamer" meer op z'n plaats zou zijn. (het is overigens niet moeilijk om over auto's heen te springen ofzo... Mjah...)

Ook krijg je op MTA vaak dingen te horen als "backstabber" en/of "rugkiller" (zelfs als je mensen aan de voorkant ownt!), maar ook als je ze van achter vermoord...

Dit woord is eigenlijk bedoeld als: "Vieze n00b! Own me op een andere manier!", terwijl ze zelf niet geskilled genoeg zijn om het HELE SPEL in de gaten te houden, om door te hebben dat mensen van alle kanten aan kunnen vallen etc... Ook is dat natuurlijk een excuus voor: "Als we van de voorkant en/of 1vs1 zouden vechten dan zou ik je ownen"...

Mjah...

Hoe ik het n00b bedoelde sloeg dus wel op "beginnelingen", of ze nu kunnen killen of niet, gewoon mensen die nog niet lang meedraaien en veel dingen voor cheats aanzien, terwijl het ook net zo goed een lag, crash, glitch, bug en/of off-sync kan zijn....

Link to comment
Delen op andere websites

,Sep 28 2004, 12:43 PM] ER IS EEN GOZER DIE HEET JOE HIJ ZIT TE CHEATEN IK ZAT MET TWEE LUI OP HEM TESCHIETEN EN NOG GING HIJ NIET DOOD HIJ HAD NIET EENS SCHADE VIEZE CHEATER

:angry:  :angry:

Let eerst op z'n ping...

Ik weet welke Joe je bedoeld, z'n ping ligt rond de 600...

Geen wonder dat je hem niet doodkrijgt...

Dit heet dus LAG en geen cheat...

Dit is ook wat ik bedoel met zogenaamde "n00bs" die te snel conclusies trekken en iedereen die ze niet dood kunnen krijgen cheater noemen... Terwijl er ook bugs, lags en 1001 manieren van kogels ontwijken bestaan!

Daar heb je gelijk aan fur!

Als je soms iemand neerschiet dan gaat het ineens: "vuile cheater"!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...