Furi0uz Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 Weet het maar al te goed ... Het ergste is als ze je als admin wijs gaan maken dat iemand cheat, omdat ze niet begrijpen dat het "geskillde" spelers zijn, of toevallig lag/crash of iets dergelijks... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 n00b stamt af van het word newbie, wat op zijn beurt weer afstamt van "New beginner"...Daarvan lijkt de betekenis me dus duidelijk, een beginneling... Wat een beginneling precies is kan varieren... Helaas word in games het woord nogal fout gebruikt... Iemand die al een jaar lang een game speelt en nog steeds niemand kan killen is in ogen van mensen een "n00b", iemand die net 10 minuten speelt en toevallig iedereen kan killen die die op z'n pad tegenkomt zal daarintegen VEEL MINDER makkelijk een n00b genoemd worden! Terwijl HIJ juist de newbie is... Mjah... Dat is hoe ik het zie... Je word overigens op MTA nogal makkelijk n00b genoemd vanwege de manier waarop je iemand killt, terwijl dat eigenlijk "lame" genoemd hoort te worden... Als je met een auto iemand doodrijd bv.: word je overstapeld met het woord "Auton00b", terwijl "Autolamer" meer op z'n plaats zou zijn. (het is overigens niet moeilijk om over auto's heen te springen ofzo... Mjah...) Ook krijg je op MTA vaak dingen te horen als "backstabber" en/of "rugkiller" (zelfs als je mensen aan de voorkant ownt!), maar ook als je ze van achter vermoord... Dit woord is eigenlijk bedoeld als: "Vieze n00b! Own me op een andere manier!", terwijl ze zelf niet geskilled genoeg zijn om het HELE SPEL in de gaten te houden, om door te hebben dat mensen van alle kanten aan kunnen vallen etc... Ook is dat natuurlijk een excuus voor: "Als we van de voorkant en/of 1vs1 zouden vechten dan zou ik je ownen"... Mjah... Hoe ik het n00b bedoelde sloeg dus wel op "beginnelingen", of ze nu kunnen killen of niet, gewoon mensen die nog niet lang meedraaien en veel dingen voor cheats aanzien, terwijl het ook net zo goed een lag, crash, glitch, bug en/of off-sync kan zijn.... Ok bedankt voor je uitleg En dat van cheater vind ik egt dom want als je goed bent denke ze gelijk dat je cheater bent! Of ze denken het nie eens :angry: Maar kunne nie tege ze verlies!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Tja... Krijg je met te jonge, te agressieve en te nieuwe spelers... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Kzag 15 min gelede een speedhacker mar weet nie meer hoe hij heet, ik word ook bijna elke dag beschuldigt van cheatte mar ik lag ook niet( ping rond de 20) dat zijn gewooon skills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Kzag 15 min gelede een speedhacker mar weet nie meer hoe hij heet, ik word ook bijna elke dag beschuldigt van cheatte mar ik lag ook niet( ping rond de 20) dat zijn gewooon skills Heb ik net gemerkt ja je skills. *RIP*Rea killed Jarno :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 lol , dat van die bug van dat dood gaan en weer opstaan heb ik al vaak gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Volgens mij komt die ''bug'' als iemand al dood is en hij is nog niet verdwenen maar opnieuw gespawnd, dan staat hij gewoon op maar is nog niet bij de spawnplek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 C.J. is een cheater, hij zei zelf, mail me als je ook een cheatprogrammatje wilt. we schote met wel 7 mense op hem en hij ging nog niet dood. ook had hij geen hoge ping Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MPlay Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Je Hebt Gelijk Sommige Noobs Noemen Iedereen Gelijk Cheaters En Ik Vind Dit Handig Kan JE Cheaters Onwijken Tnx! Bewerkt: 10 januari 2005 door MPlay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 wat vind je handig ?? waar heb je het over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinopower Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 een ene suck cheat hij ver plaats zich steeds en het valt echt goed op hij zeg ook niks in de server btw ik heb het niet over de server van gtagames. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) een ene suck cheat hij ver plaats zich steeds en het valt echt goed op hij zeg ook niks in de server btw ik heb het niet over de server van gtagames Dat snap ik niet helemaal! Type het ff overnieuw dat ik het wel snap A.U.B Bewerkt: 14 januari 2005 door ShadowOps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 ik heb wel eens bij een cheater in de auto gezeten hij vloog van eiland naar eiland jammer genoeg weet ik zijn naam niet meer :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 MTA Brown is de nieuwste shit om het om zeep te helpen Het is zoiets als exploit maar erger wat kan ermee gedaan worden? teleport,car boosting,alle actieve auto's in de fik steken,alle actieve auto's in zee werpen,alle actieve auto's in docks spawnen,alle mta clients van andere crashen hoe herken ik het? als je auto plots in brand staat,in zee wordt geworpen,in de docks gegooid wordt,of plots wordt gecarjacked uit het niets is er een cheater hoe weet ik wie de cheater is? onmogelijk,mta bot checker detecteert hem niet,je kan enkel "hopen" dat de cheater jouw car jacked en dat je zn naam kan zien of als alle auto's in de docks zijn behalve die ene (rijdende) auto weet je het ook ik heb hem gevonden,waar aangeven? hier :lol: en op mtavc.com forum he iron,hoe weet jij dat allemaal? dat hou ik liever privé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Old crap... Via Remote Admin zijn dit soort kansloze figuren vaak genoeg wel te traceren... Dan zie je ze vaak 300 auto's per seconden enteren, achter health staat een vraagteken en dat soort crap... Denk trouwens dat er wel een flinke beveiliging tegen in MTA 0.4.5 zal zitten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.