r0ry.B.bellOws Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 ik vinet echt wel zielig hoor. Mischien moet MTA punkbuster maar eens contacteren :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Punkbuster is duur... <_< Daarnaast zijn ze zelf bezig aan een goed Anti-cheat systeem, die ingebouwd zal worden in MTA:Blue. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Old crap...Via Remote Admin zijn dit soort kansloze figuren vaak genoeg wel te traceren... Dan zie je ze vaak 300 auto's per seconden enteren, achter health staat een vraagteken en dat soort crap... Denk trouwens dat er wel een flinke beveiliging tegen in MTA 0.4.5 zal zitten... er is met een paar developpers vann MTA gepraat en het enige antwoord is dat het onmogelijk is om op te sporen door eender welke software Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EarthQuake Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Khad een keer iemand die heette CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Khad een keer iemand die heette CJ Euch, waar slaat dit nu op ? Is dat een cheater misschien. Heb je bewijs ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinvcmodder Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 er was gister een jongen rond 8 uur die had een packer die kon vliegen en was uber snel dan is hij ineens op het eerste eiland dan op het derde dan vliegt ie ergens in de lucht egt vaag.... EEN EGTE CHEATER DUS ban hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 ban hem Hoe? Via zn IP die we niet hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 "een jongen" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 kken er geen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 er was gister een jongen rond 8 uur die had een packer die kon vliegen en was uber snel dan is hij ineens op het eerste eiland dan op het derde dan vliegt ie ergens in de lucht egt vaag....EEN EGTE CHEATER DUS ban hem Even een vraagje; Weet je dat je met een pizzaboy kan vliegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Even een vraagje; Weet je dat je met een pizzaboy kan vliegen? ja als je op je 8erste wiel rijd en dan nos en dan vlieg je heel hoog :lol: Bewerkt: 15 mei 2005 door bjorn13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Even een vraagje; Weet je dat je met een pizzaboy kan vliegen? Ja, maar je kan niet met de Packer vliegen. Het was waarschijnlijk ook in stunt, want in DM heb je [volgens mij..] geen Packer. Hij had gewoon speedhack en dat vind hij leuk, hij kan daar niemand zeer mee doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Speedhacking blijft cheaten... Dus het is gewoon een cheater... Packer kan je bij The Film Studio vinden dacht ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Speedhacking blijft cheaten... Dus het is gewoon een cheater...Packer kan je bij The Film Studio vinden dacht ik.. Hm, niet geweten. Maar ik heb het meer op Health Hackers en dat soort dingen. Speedhackers doen het voor de fun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Speedhacking is ook wel fun (ik doe het bij Counter-Strike wanneer ik melig ben) maar wanneer je in deathmatch iemand in elkaar slaat met je handen (bijv.) dan sla je ong. 10x zo snel en gaat de andere 10x zo snel dood... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.