Eli R Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Achtergrond: Sig: Graag raten. -Eli R Bewerkt: 17 februari 2006 door Eli R Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Achtergrond is mooi gedaan en je sig is best wel grappig.Ik geef je een 9/10. Bewerkt: 17 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Samurai Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Laat ik ook eens raten zoals jou. De achtergrond is best mooi gedaan. Al zal ik(en niemand anders ) hem niet als bureauachtergrond gebruiken... 6/10 En die sig is gewoon oerlelijk. 2 renders en wat tekst? De achtergrond is lelijk+de tekst is gewoon superslecht. 2/10 voor de moeite... En nu op de goede,normale manier. Die achtergrond is heel mooi gedaan, het geeft een rustig gevoel. Wss gaan wel een aantal mensen hem gebruiken, ik heb jammer genoeg juist een nieuwe background. 8/10 En die sig lijkt op het eerste zicht simpel maar hij is wel mooi. Ik vind de combinaties van de 2 renders goed gedaan. De achtergrond had misschien beter een combinatie van 2 rustige kleuren geweest. De tekst vind ik ook niet zo mooi, gebruik een andere font Zeker wel een 8/10 Goed gedaan! (Zo rate je goed, en zo rate je slecht...Zie je nu het verschil.) Reageren
ViceAgent Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) De achtergrond spreekt me totaal niet aan, dat vliegtuig achter die wolk, dat ziet er raar uit. Verder is hij iets te leeg, maar dit is een kwestie van smaak. Je signature. Toch een 8/10, ik kan me voorstellen dat sommige mensen hem mooi vinden. Furck the World Moet Fuck zijn, als ik me niet vergis. Die renders zijn niet zo speciaal en om die wereldbol zie ik zelfs nog een donkergrijs vierkant als je heel goed kijkt! Jammer.. 6,5/10 (Mede dankzij die spelfout) Bewerkt: 17 februari 2006 door ViceAgent Reageren
Eli R Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Het moet furck the world zijn, dat zeg ik namenlijk nog al eens, maar dat hadden jullie niet kunnen ruiken natuurlijk. Eigenlijk had ik dat moeten vermelden, maar toch bedankt. Reageren
Synchro Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 De wallpaper is wel kool , maar dat die vliegtuig uit die wolken komt niet. Over de sig , ik heb is heel goed met mijn ogen gekeken en ik zie dat je de aarde Niet heb uitgeknipt. Dein condoom wel dat zie je goed maar de wereld niet , De wereld zijn achtergrond is nog ietjes lichter dan de Black BG. Zo zie je dat het niet past.Het lettertype is ook maar wat standaardjes.En ja dat Furck , njaah raar woordje. Reageren
Eli R Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 De wallpaper is wel kool , maar dat die vliegtuig uit die wolken komt niet.Over de sig , ik heb is heel goed met mijn ogen gekeken en ik zie dat je de aarde Niet heb uitgeknipt. Dein condoom wel dat zie je goed maar de wereld niet , De wereld zijn achtergrond is nog ietjes lichter dan de Black BG. Zo zie je dat het niet past.Het lettertype is ook maar wat standaardjes.En ja dat Furck , njaah raar woordje. Je hebt gelijk, ik heb het zelf niet eens gezien, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.