Jump to content

font probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier ben ik weer met een irritant probleem.

Altijd als ik een font ik de computer zet (dus in de map lettertypen), kan ik hem altijd gebruiken.

Zo gauw ik me van de pc afmeld of de pc afsluit en hem weer aanzet is het font er uit verdwenen.

Dit is uiterst frustrerend, want ik moet dus elke keer die fonts er opnieuw inzetten.

Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Je hebt iets op je pc, dat je pc helemaal terug zet naar het tijd dat er niks aangepast is. Dus als iets doet, erop zet of wat dan ook, wordt weer verwijderd zodra je hem aanzet. Gaan ook andere mappen weg? Of afbeeldingen etc? Of alleen de fonts?

Geplaatst:
Als je windows afsluit komt er dan we De Instellingen Worden Opgeslagen te staan?

Dat is een goeie! :tu:

Het zou inderdaad kunnen dat je ergens 'Instellingen niet opslaan: Ja/Nee' dit hebt gedaan... Moet je even nadenken wat je zo afgelopen dagen hebt gedaan of veranderd op je pc. Ik weet zo niet uit mijn hoofd waar dit zou staan.

Geplaatst:

ik heb soms dat ze ook weg zijn.

ik ga dan naar de map fonts en dan komen ze weer tevoorschijn.

maar dat is bij heel soms zo.

Geplaatst:

Geen van de bovenstaande dingen is gelukt. :N

Ik heb ook geen virus, want ik heb laatst alles gescand, en gisteren, dus daar ligt het ook niet aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...