AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 AmsterdamBoy deze dingen kunnen niet gerenderd wordendie logo heeft outer glow dat kan je niet renderen Deze dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 niet al te simpel maar zou deze kunnen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Erm dat is toch al een render ? De achtergrond is compleet wit... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) als ik dan ga wissen met de magic ereaster tool zijn de helft van de staven ook weg, en er zit schaduw op. Bewerkt: 6 maart 2006 door Backsmash Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Plaatje:Link! Met rook erbij a.u.b. bijna 2 weken oud en nog niet gedaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Ehm, GizmO, kijk eerst eens goed voordat je iets zegt wat niet waar is. http://img520.imageshack.us/img520/7158/gizmo1dy.png Die was gedaan door Mpp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Wel netjes AUB Klik Bewerkt: 7 maart 2006 door .Tales. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) kan er alsjeblieft iemand voor mij deze achtergrond van dat plaatje wegdoen? klik hier >>> Door .Levi.: Dit kon je ook in het Render Team topic aanvragen. Ik voeg je post met dat topic samen.<<< Bewerkt: 11 maart 2006 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 zou die kunnen want mijn oude is ook 2 weken oud ofzo en ook niet gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Ik heb weer een beetje werk voor julliehttp://www.jkrweb.com/buffy/photos-new/buffy-new2.jpg Probeer het haar in originele staat te houden.. B.v.d.. Hoewel deze nog staat heb ik er weer 1 bij... http://medabotsex.tripod.com/imagens/wallp...s/metabee_s.jpg http://medabotsex.tripod.com/imagens/wallp...s/rokusho_s.jpg Let niet op de naam van de link medabots***... , Maar zijn normale praatjes zonder dat je edele delen ziet van de Robots.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) omdat general lee stopt ga ik zn taak proberen over te nemen. ik begin alleen maar aan de renders die onder mij komen. dus boven mij doe ik nog niets. en omdat er vast gaan vragen: kan jij wel renderen? post ik ff wat. hou er wel rekening mee dat ik er nog niet zo goed in ben. Bewerkt: 12 maart 2006 door Backsmash Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 AmsterdamBoy deze dingen kunnen niet gerenderd worden die logo heeft outer glow dat kan je niet renderen Deze dan? Het was al meer dan 1 week en nog niet af? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Voltooid! beetje choppy, maar snel gedaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) renderen! graag netjes! edit: het hoeft niet meer. Bewerkt: 12 maart 2006 door dizcid Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Voltooid! beetje choppy, maar snel gedaan. Je bent geweldig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts