Backsmash Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 dat weet ik @Tallex moet die van jouw nog gedaan worden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 zou die kunnen want mijn oude is ook 2 weken oud ofzo en ook niet gedaan zal ik die doen aleen hij komt vanavond ok ?+ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 die hoef je niet meer te doen. ik ben er zelf aan begonnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 dat weet ik @Tallex moet die van jouw nog gedaan worden? ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 Photoshop doet raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 Voltooid! tallex: zn linker arm is niet erg mooi, maar ik zag hem niet anders. Voltooid! AmsterdamBoy: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 doen jullie dit allemaal met photoschop? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) doen jullie dit allemaal met photoschop? Denk het wel. Waar anders? BTW THNX BackSmash Bewerkt: 14 maart 2006 door AmsterdamBoy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2006 ik render met photoshop, op mn eigen manier. zo lukt het het beste. graag gedaan trouwens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2006 Wel netjes AUB Klik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) ik wil hem wel proberen maar ik weet nu al dat het haar wel wat minder zal zijn. edit: sorry hij lukt me niet. ik ben er een stukje aan begonnen en het haar ziet er echt slecht uit. Bewerkt: 15 maart 2006 door Backsmash Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) wil er iemand voor mij deze doen? (zorgen dat je op de achtergrond alles wegdoet!) (ik heb die van tales al gemaakt maar juist ga mijn imageschak niet goed, ik zal het morgen nog eens proberen) edit: het is me gelukt!! klik hier voor het plaatje. (misschien kan het zijn dat je vind dat het niet goed gelukt is, maar het is maar voor mijn eerste keer dat ik het probeer.) Bewerkt: 16 maart 2006 door tallex Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2006 Beetje Chumpy, hij is te gebruiken ... ps haal die link maar weg, anders is het plaatje te groot ! Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 wanneer gaat er iemand de mijne doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) ik begin er zo aan, maar een probleempje. mag die stam er helemaal op, want zijn jas gaat er achterlangs. edit: Voltooid de beer is helaas niet helemaal heel gebleven. Bewerkt: 18 maart 2006 door Backsmash Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts