Talietje Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 hij is toch goed gelukt? waar is hij niet helemaal heel? ik zie toch geen verschil! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Render voor Backsmash Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik zou heel graag deze gerenderd hebben. Graag wel netjes. Want wat rond is, moet rond blijven Die glow hoeft er niet op. Bewerkt: 18 maart 2006 door Ferre Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) wtf is die render voor mij? dat is geen render. bij die teddie, die is heel erg pluizig. ik heb hem ruim genomen en redelijk wat moeilijke hoeken ruim uitgenomen. edit: ferre ik ben aan die van jouw begonnen. Bewerkt: 18 maart 2006 door Backsmash Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 wil iemand deze renderen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Doe ik wel voor je en sorry dan ik een paar renders niet heb gedaan maar ik had er geen tijd voor spijt me Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 tallex warom wil jij dat er zoveel gerenderd worden? als we er een voltoid hebben is er weer al een van jouw. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2006 Voltooid! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2006 Ik wil graag dat general lee deze rendert. Hij denkt dat hij het beter kan dan mij dus laten we het zien: http://www.3dblasphemy.com/OPTIMUS/OPTIMUS_HR.jpg En wel goed he gl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2006 Waarom zou ik dat voor jou gaan renderen? En ik heb helemaal niet gezegd dat ik het beter kan. Wees blij dat je zelf ook wat kan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2006 Ik vraag of je die wil renderen en je zit in het team dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 Bump Ik wil graag dit mannetje gerenderd hebben. Ook dat 'minder' zwarte erbij, en het Fort Minor logo. Maar het rode niet. http://www.fortminor.co.uk/imagery/fort-mi.../background.png Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Het hoofd van die linkse kerel heb ik nodig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) @ Blaster 27, ik heb 'm even voor je onthoofd: Veel plezier ermee! Edit: Heel origineel, Blaster! Bewerkt: 2 april 2006 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Héél erg bedackt Froodoo Als je naar mijn site gaat zie je waarvoor ik hem nodg had Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts