reinerd Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 hallo, ik heb net gta san anrdeas en ik wil graag weten hoeveel missies je op het eerste eiland (of deel van het eiland)moet doen , ik ben nu bij Cesar Vialpando Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Alle missies in Los Santos zijn 29 missies maar ik kan niet zeggen hoeveel jij nog moet doen want mischien heb je al missies gedaan van een andere opdrachtgever dan Sweet. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Hoi Reinerd, ik zie dat je net nieuw bent, welkom! Kijk als je naar deze site gaat, kun je daar alles vinden wat je maar wil weten. http://nl.wikigta.org/index.php/Main_Page Een goede leer, voor de volgende keer. Reageren
henk__l Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 maar weet iemand na welke missie je ook op de andere eilanden kan komen? GTAFAN Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Na de missie The Green Sabre ga je weg uit Los Santos in kom je in het volgende gebied: The Badlands. Daar moet je weer een aantal missies doen alvorens je weg mag naar San Fierro. Speel de missies en je komt vanzelf verder Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 De Badlands missies zijn vrij simpel. Je moet daar racen met Cesar. En roven met Catalina. En nog een paar missies met Truth da,s een oude man. klik hier voor meer info. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nou, ik vond dat racen helemaal niet zo makkelijk, zeker niet toen je het moest doen met een raceauto :S Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nou, ik vond dat racen helemaal niet zo makkelijk, zeker niet toen je het moest doen met een raceauto :S De enigste missie waar ik echt moeite mee had was OG Loc's Life's a Beach. Voor de rest zijn er nog wel moeilijke missies als je de trucjes niet kent (Interdiction, High Noon) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik had moeite met de vliegschool. Maar mijn vriend heeft hem voor mij gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.