power749 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Dit is dus een soort poll....maar post hoelang je langste weelie was...die van mij was zojuist:: 583.93 meter op de snelweg van las venturas ik denk dat dit een bug was hoor want ik hoefde alleen X ingedrukt te houden en mijn voorwiel bleef omhoog.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Dit topic lijkt me niet zo'n goed idee, omdat er dan mensen zijn die zeggen dat ze een wheelie van 1000 meter hadden, terwijl ze maar 100 meter echt gedaan hebben. Het lijkt me dus handig als je wel even een screenshot geeft, waarop staat hoe lang je wheelie duurde, als bewijs. Ik zelf ben niet zo goed op in een wheelie in San Andreas, ik kom nog geen 10 meter ver... Reageren
ZOrange Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik haal het heel moeilijk! zoals natrodavid zegt nog geen 10 meter maar met een fiets is het makkelijker dan met een moto. Zal straks eens testen en dan zet ik een screen shot! Reageren
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ik kom maar 20 m ver echt shit Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Ik weet niet hoe ver en ik ben niet thuis dus ik kan het niet ff opzoeken maar ik weet nog wel hoewlang; 4 minuuten en 34 seconden, toen was ik het zat het werd eentonig... lol, Cj is dus toch ergens beter in dan ik; in het echt kom ik maar 5 meter ver... Bewerkt: 18 februari 2006 door Moonbeam Reageren
LucasV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) In Vice City had ik eens een wheelie van bijna 10 minuten op een PCJ-600. Ik zal zo even kijken wat mijn record bij San Andreas is. @NadroDavids: Niet iedereen heeft San Andreas op de PC.. Bewerkt: 18 februari 2006 door LucasV Reageren
kennethenmause Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 k kan het in san andreas maar iets van 10 meter :$ :$ :$ (op motor) opfietsje weet ik nie... gaak zo es uit proberen.. in het echt kan ik het ongeveer 800 meter (m'n hobby is mountainbiken en k heb ook beetje verstand van trailen)..ergste weelie die ik ooit heb meegemaakt... waren zo op mountainbike camp in de ardennen.. ent was s'avond verveelde ons beetje dus gingen we van zo'n weg van 8% naar beneden op m'n achterwiel eerste keer ging goed ongeveer 400 meter met senlheid van ongeveer 40km\h 2de keer moest ik halverwege in de remmen door een auto... maar 3de keer ik ging nogal snel en k klapte achterover k lag helemaal open overal brandwonden door dat stomme asvalt.. gelukkig niks gebroken maar k heb de rest van het camp niet meer gefietst.. mause Reageren
LucasV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Wtf, bijna een weelie van een km in reallife...? Reageren
ikt Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Alles wat ik nog weet is dat hij héééééééééééél kort[/font] was. Reageren
Achille Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Wheelie in real life is echt simpel.. Ik heb ook een mooie batavus ervoor Met de crosser in VC kan je zolang als je wil. En met de BF-400 in SA kan je ook zolang je wil.. Erg simpel.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Mijn langste weelie was erg lang. Zo ongeveer van het stadion in Los Santos tot het eind van de stad. (waar Seville Boulevard overgaat in de snelweg). Op een bmx. Dan moet je een wheelie maken, de knop om achterover te hangen loslaten en dan snel fietsen. Dan zul je op je achterwiel blijven rijden. Als je een beetje geluk hebt kom je geen overstekende auto's, bomen of gebouwen tegen. Reageren
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 met de fiets is het idd veel gemakelijker daar heb ik een tijd van 50 sec Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Wheelie in Real ? Lol met me crosser kan ik het over de 2 minuten. Hetzelfde geld met een Quad. Ik heb namelijk 1.5 jaar Quadcross gedaan en nu doe ik al 0.5 jaar motorcross. Maar een Wheelie in SA ik ga altijd met een nrg-500 de riolen van Los Santos in, geen auot's daar is niets daar doe je een wheelie van 5 minuten. Je moet gewoon gas omhoog en dan gas lossen en pijltje op de zelfde plek omhoog houden dan doet hij vanzelf wheelie als je minder gaat en je gaat bijna vallen geef je telkense gas in schokjes. Reageren
Arjen Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ehe.. In wheelies ben ik nooit zo goed, daarom is mn langste wheelie ook iets van 5 seconden en 2 meter oid. >.< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.