San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Mijn langste wheelie was 5 minuten maar dat was met een BMX. Met de motor is het 30 seconden volgens mij. Met de stoppie ben ik veel slechter, elke keer val ik ervan af. Erg irritant. Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Een Stoppie ik heb er 1tje van 11 seconden. Gewoon erg hard gaan, remmen naar voor leunen. Gas geven, rem lossen en naar voor blijven hangen dan doe je een rijdende stoppie. Dus dan kan je veel langer doe dit best ook in de riolen of op een vliegveld. Reageren
Goliat Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Met een BMX heb ik een rondje op LV airport gemaakt, hoelang weet ik niet meer, maar was iets van 30 sec. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) de hele snelweg rond las venturas (ik hoefde ook alleen x ingedrukt te houden) en te sturen natuurlijk -tip blijf op de vluchtstrook rijden en niemand rijd je over Een Stoppie ik heb er 1tje van 11 seconden.Gewoon erg hard gaan, remmen naar voor leunen. Gas geven, rem lossen en naar voor blijven hangen dan doe je een rijdende stoppie. Dus dan kan je veel langer doe dit best ook in de riolen of op een vliegveld. mijn hoogste is 4 sec. :$ zonder bug was mijn langste 386 meter Bewerkt: 22 februari 2006 door plippop Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Wheelies met auto, motor en fiets ben ik best goed in, vooral met de fiets, zo een 1,5 minuut, maarja, het kon langer maar ik had geen zin meer (ik lieg niet). Met een auto ben ik vaak aan het oefenen, 36 sconden lukt wel en met een motor een halve minuut. Tip: probeer eens een keer met busjes, die hebben ook gewicht op het dak en kunnen omvallen, zoals een Top Fun of Moonbeam. Veel succes verder! Bewerkt: 13 mei 2006 door Thomas Crown Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) HEEEEEE LANG je moet gewoon heel zacht rijden en af en toe optekken @thomas crown wheelie met auto?? Bewerkt: 13 mei 2006 door advancegta Reageren
Foxr Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Longest Wheelie distance 4332.77ft Longest Wheelie time 0:35 Tip is gewoon om over het spoor een wheelie te maken! Kun je gewoon naar achter je gewicht blijven plaatsen en gewoon op je hardst blijven rijden! Reageren
sido Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) kijk hier maar voor de mijne: http://img160.imageshack.us/img160/5062/wh...estoppie5iq.png edit: nog even iets aan mijn stoppie gedaan: http://img160.imageshack.us/img160/8181/wh...stoppie24au.png Bewerkt: 14 mei 2006 door sido Reageren
camouflage Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Thomas crown een weelie met een auto kan niet alleen zijwaarts op 2 banden rijden mijn longest wheelie was 200 meter in vc (me gta sa is kapot) Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 1595,5Meter dat kan je makelijk en verder tijdens de missie steel een herrier bij het leger danb uitstappen en er rijkt geen verkeer. en de motors kun je vonden op de hoek bij de pizza zaak. Reageren
tom Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 ik doe redelijk weelies maar maar ze komen niet in mijn stats Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Met de fiets zo rond de 2minuten. Met de motorfiets ongeveer 30sec. Heeft iemand een tip om een betere wheelie te maken? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Heel veel snelheid maken, dan geen gas meer geven en op een recht stuk achterover leunen! Dan maak je de perfecte wheelie! Je moet niet sturen, en niet op hobbelige wegentjes rijden. Zo krijg je echte de goedde Wheelie! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Wheelies met auto, motor en fiets ben ik best goed in, vooral met de fiets, zo een 1,5 minuut, maarja, het kon langer maar ik had geen zin meer (ik lieg niet). Met een auto ben ik vaak aan het oefenen, 36 sconden lukt wel en met een motor een halve minuut. Tip: probeer eens een keer met busjes, die hebben ook gewicht op het dak en kunnen omvallen, zoals een Top Fun of Moonbeam. Veel succes verder! LOL hoe doe jij wheelie's met een auto? Ik maak erg vaak wheelies met een fiets, en mijn langste is rond de 40 seconden. En stoppies maximaal 10 seconden ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.