Moonbeam Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Dat 'zeveren' zal wel mee vallen hoor, NineEleven, het is helemaal niet zo moeilijk om je evenwicht te houden op een BMX. Met een motor daarentegen zal inderdaad niemand, zonder al te veel moeite, 20 minuten op zijn of haar achterwiel rijden Moon. P.S: Waar zie je bewijs dat het op een PCJ-600 is gedaan en niet op een fiets dan? Reageren
Blink Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Bij mij ligt het ook aan de motor waarop ik de wheelie uitvoer. Op de PCJ 600 is mijn Wheelie niet bijzonder lang. En om over de Freeway nog maar te zwijgen. De beste wheelie die ik ooit heb gemaakt was geloof ik op de erg snelle en mooie NRG 500. En trouwens de FCR 900 is ook erg aan te raden als je een lekkere wheelie wil gaan maken. Reageren
j0ry Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 ik 134 sconde met een nrg-500 op de snelfweg van las sontos Reageren
CJ's fucking killer Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 mijn langste weelie is met een fiets.. k ging aardig hard en had een tijd van 11.53 (met veel bochten) ik weet niet meer precies hoeveel meter maar wel veel in elkgeval ik bleef op een bepaald tempo op die X knop drukken (heb Ps 2) het begon saai te worden als je me niet gelooft vind ik het best. maar het is echt waar.. ik weet niet hoe ik screens moet maken met mijn ps 2 dus sorry :$ Reageren
PB_soldier Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 ik wil het best bewijzen maar ik heb een xbox dus dat gaat niet zo makelijk. ik kan niet gewoon ff op printsceen drukken. Reageren
BigM Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Helemaal niet ver . Misschien net iets van 150 ofzo .Je valt erg snel.boeiend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.