DaddyPimp Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Lowridincrew (Gtaforums) is bezig met een SA mod, GTA: Life In Cali, ik doe de skins voor de Mod. Dit is de bedoeling: 1. Realistische auto's. 2. Bettere textures. 3. Ingame foutjes verhelpen. 4. Realistische kleding. 5. Realistische Billboards, restaurants, barber shops, ETC. 6. Realistische Mods. 7. Alle auto's vervangen. 8. Beter water en nieuwe geluiden. 9....... Het team: -Lowridincrew JGEM DaddyPimp Brendan Flash G 91RS Pumbars Blinkman Axel Klarnetist Een paar van deze screens zijn nog W.I.P. Screens gebouwen: Screen 1 Screens Skins: Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 20 Screens auto's: Screen 5 Screen 6 Screen 7 Screen 8 Screen 9 Screen 10 Screen 11 Screen 12 Screen 13 Screen 14 Screen 15 Screen 16 Screen 17 Screen 18 Screen 19 --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bewerkt: 21 februari 2006 door DaddyPimp Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ziet er mooi uit alleen mag je die auto's wel gebruiken? Want het zou zonde zijn dat je naar de release gezeik krijg met de maken. Reageren
Blastov Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Een soort van 'mod-pack' is dit dus? Reageren
EXIT Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ziet er goed uit (maar heb je toesteming gevraagd aan de makers v/d auto's) Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid: We hebben toestemming voor alle auto's om ze te gebruiken! Een soort van 'mod-pack' is dit dus? Nee, eigenlijk niet Alleen de auto's zijn niet door ons gemaakt, de rest wel... De auto's zijn trouwens exclusief, want dit is momenteel de enige mod waar ze in zitten. *EDIT: Deze post is van mij (DaddyPimp) ik zat perongeluk nog op PJ's account Bewerkt: 18 februari 2006 door P-Jamma Reageren
jay-7 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 heej ik wil wel een paar skins maken van het gezicht van cj. als je eerst wat wilt zien wat ik kan kijk ff in mn topic Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 heej ik wil wel een paar skins maken van het gezicht van cj. als je eerst wat wilt zien wat ik kan kijk ff in mn topic Sorry maar daar ga ik niet over, moet je even een PB sturen aan Lowridincrew (Gtaforums.com) Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Sorry voor dubbelpost maar er zijn 2 nieuwe auto's toegevoegd. (Zie screen 18 en 19). Binnekort zal er een Hummer Towtruck (=takelwagen) toegevoegd worden. Er zijn ook een aantal nieuwe kleren gemaakt, een Mobb Deep pet, een D12 ketting, een G-Unit ketting, een RocaWear vest (WIP) met shirt eronder, een G-Unit broek, en Nike schoenen. (Zie hoofdpost voor screen) Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Echt tof man, ook cker mooi logo etc. Wordt dus een echt wel grote klus, en een hartsticke groot bestand. Geluiden etc. maar moet lukken he Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Blastov Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Die auto op screen 19, is echt te gelikt Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Bedankt voor de reacties allemaal, Inmiddels is ookal bekend dat JGEM exclusieve auto's voor de mod gaat maken! Reageren
ikt Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Waar vind je JGEM mods ? Reageren
gybrus Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 ik moet zeggen mooie wagens allemaal. ga hem zeker downloaden en al helemaal als er nieuwe geluiden in komen!!!!. greet gybrus Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Bedankt voor de reacties, maar misschien dat er een vertraging in de Mod zit van 2/3 maanden want ik hoor net van Lowridincrew dat zijn computer is gestolen waar alle files op stonden! Bad News People Im Going TO Be Off The Mod ForA Month Or 2 Or 3 Because Someone Stole My Computer From My Home With Everything On It So Delayed For A Lil Bit Of Time. Reageren
Darkapple Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Jammer dat de pc gestolen is maar Ziet er goed uit. Bewerkt: 1 maart 2006 door Darkapple Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.