Flying Dutchman Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Op een kerkhof heb ik (denk ik) een nieuwe EE gevonden. (Zoekfunctie kon niets vinden). Het is een kerkhof in de wijk Hashburry. Wat is nou de EE? Er zijn grafstenen waar het logo van R* op staat en 'Rip opposition 1997-2004'. Ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat de top van R*, die 'sinds 1997 R* bestuurde in 2004 afgezet is. Klik hier voor een foto van de grafstenen Ook staat er een soort gedenklijst. De namen zijn niet leesbaar, maar het moeten misschien de namen van de mensen van R* voorstellen. Het ziet er ook uit als een gedenkplek, veel groen, rustig en goed onderhouden. Klik hier voor een foto van de gedenklijst Rechts zie je de gedenklijst (zwart) en links nog een stukje van de grafstenen. Ik vind het opzich wel een mooie ontdekking. Reageren
Sunray Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 was dit al niet bekent maar toch goed gevonden Reageren
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ja ik denk dat dit al bekent is maar het blijft mooi gevonden ik ga meteen zelf eens gaan kijken Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 De zoekfunctie kon niets vinden wat hier op leek, toen ik 'kerkhof' in typte. Hoogstens wat over het kerkhof in Los Santos. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hashbury waar ligt dat ergens? Reageren
ZOrange Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 um! RIP? hehe of wel is dit toeval maar in belgie bedoelen ze er mee "recht in 't putteke". Meestal word dit gezegt op een wagen die kapot gereden word. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hashbury waar ligt dat ergens? Hashbury ligt in het zuiden van de tweede stad, San Fierro, het is de buurt waar al die lampions hangen hehe of wel is dit toeval maar in belgie bedoelen ze er mee "recht in 't putteke". "RIP" betekent "Rest In Peace" oftewel; rust in vrede, dit is een hele normale tekst voor op een grafsteen. ik geloof btw dat dit al bekend was ik weet teminste zeker dat ik er een keer iets over gelezen heb maar dat kan ook op een andere site zijn geweest, in elk geval kon ik het toen niet vinden omdat daar de verkeerde lokatie stond dus bedankt voor de screens. mvg, Moonbeam Reageren
coz Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 rip opposition slaat op alle concurenten sinds gta1 zijn er tal van klonen op de markt gezet , en daar hopen ze nu in eenmaal een einde aan te maken Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Zo kun je het ook zien. Dat zal het wel zijn. Door een vertalingsfoutje onstond er verwarring :$ . En die gedenklijst slaat dan op alle 'gta-klonen'. Reageren
Caltson Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Op een kerkhof heb ik (denk ik) een nieuwe EE gevonden. (Zoekfunctie kon niets vinden). Het is een kerkhof in de wijk Hashburry.Wat is nou de EE? Er zijn grafstenen waar het logo van R* op staat en 'Rip opposition 1997-2004'. Ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat de top van R*, die 'sinds 1997 R* bestuurde in 2004 afgezet is. Klik hier voor een foto van de grafstenen Ook staat er een soort gedenklijst. De namen zijn niet leesbaar, maar het moeten misschien de namen van de mensen van R* voorstellen. Het ziet er ook uit als een gedenkplek, veel groen, rustig en goed onderhouden. Klik hier voor een foto van de gedenklijst Rechts zie je de gedenklijst (zwart) en links nog een stukje van de grafstenen. Ik vind het opzich wel een mooie ontdekking. Volgens mij zijn vele mensen op deze plek geweest;want dit is niet echt een EE hé? want op elke grafsteen een aparte naam zetten..je weet wel wat ik bedoel. Al bij al: goede opmerking hoor. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 volgens mij is die enorme lijst namen gewoonvan een massamoord mischien het dodental van de sf aardbeving Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 dat monument lijkt op het amerikaanse 2dewereldoorlogs monument Reageren
Bling Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 volgens mij is die enorme lijst namen gewoonvan een massamoord mischien het dodental van de sf aardbeving Nee, die lijst met namen moet gewoon (zoals Flying Dutchman ook als zei) de namen van de mensen van Rockstar voorstellen, want op al die grafstenen (die er bij staan) staat ook allemaal iets van Rockstar op. Reageren
Daan007 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 ik denk ook dat het op de 2de wereld oorlog slaat want die witte stenen voor de gedenkingslijst lijken er op een oorlogsgrafsteen Reageren
killerfragger Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 luek gevond wist ik eigenlijk niet kom daar nooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.