ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 is er ook niet zo'n kerkhof in de countryside?ik weet het niet hoor.kan iemand antwoorden? jep er zijn in totaal 4 kerkhoven in SA (kunnen er meer zijn maar in ieder geval 4 ) hep je nog een kaartje nodig? Reageren
gta dylan Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 een kaartje zou handig zijn.als je dat zou willen doen. danku. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 kan niet op Imageshack is dit ook bij anderen zo niet post ff een ander plaatje a.u.b. voor gta dylan Reageren
MichelS. Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Waar staat deze steen? ik kan hem nergens vinden, die steen met Rockstar games 1994-2006 ogzoow, Reageren
Basssss Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 is er ook niet zo'n kerkhof in de countryside?ik weet het niet hoor.kan iemand antwoorden? Paloma Creek heeft er ook eentje dacht ik. Reageren
pasgal Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Waar staat deze steen? ik kan hem nergens vinden, die steen met Rockstar games 1994-2006 ogzoow, In de onderstaande link heb je een kaart met alle easter eggs erop staan, met onder andere die grafstenen. http://nl.wikigta.org/wiki/Easter_egg_loca..._San_Andreas%29 Bewerkt: 5 mei 2008 door pasgal Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 En voor alle volledigheid: je kunt de grafsteen dus vinden op het Opposition Memorial (sowieso al een Easter Egg ) in San Fierro. Deze begraafplaats bevind zich 1 blok verder dan de Hippy Shopper winkel..... Op het kaartje van Pasqal hierboven is dat het meest zuidelijke balletje in deze stad Reageren
leettjuh Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Volgens mij mooi gevonden. Ik ga maar ff kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.