Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hier is de tut. Tips en dergelijke zijn altijd welkom net zoals resultaten. Giorgo. Reageren
Synchro Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hier doe je bijna alles het zelfde maar iets anders. Een tutorial zelf besteed je veel tijd aan.Het is soms moeilijk , naja. Het is leuker als je iets nieuws ontdekt en daar een tutorial van maakt. Deze is goed voor beginners.Betekent niet dat jij een beginner bent eh . Heb je wel iets aan die render gedaan? Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Syncrho inderdaad. Maar iedereen lag daar vanalles te zagen en ik heb besloten voor hem gewoon opnieuw te doen. Een vervolg maak ik nog hoe je de render inblend. Maar inderdadd dit is een handige tut en echt niet moeilijk. Reageren
Upstream Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Vraag me af hoeveel mensen zo blind zijn dat je zo'n groot lettertype moet nemen . Maar opzich een goede tutorial, ookal is het een manier waar veel tuts over zijn. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Meen je dit nu ? In mijn andere tut is het te klein of slecht te lezen nu weer te groot. Beter te groot dan te klein . Edit en nog bedankt, voor te zeggen dat het een goede tut is . Waar blijven de resultaten nu ? . Bewerkt: 18 februari 2006 door Giorgo Reageren
kadee Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 hoi ik zit met een vraag welk programma gebruiken jullie daar voor ?? want dit wil ik ook Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hiervoor gebruiken wij : Adobe Photoshop 7.0.1 Adobe Photoshop CS. Adobe Photoshop CS2. Op www.adobe.com kan je een trial downloaden van 30 dagen. Over de volledige versie... dat mag je hier NIET bespreken. Uiteraard is er bij elke versie van PS Imageready bij. Maar wat je best kan doen is : Eerst de trial van 7.0.1 dan CS en dan CS2 dan heb je PS eigenlijk 90 dagen. Nog veel Photoshop plezier. Reageren
kadee Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hiervoor gebruiken wij :Adobe Photoshop 7.0.1 Adobe Photoshop CS. Adobe Photoshop CS2. Op www.adobe.com kan je een trial downloaden van 30 dagen. Over de volledige versie... dat mag je hier NIET bespreken. Uiteraard is er bij elke versie van PS Imageready bij. Maar wat je best kan doen is : Eerst de trial van 7.0.1 dan CS en dan CS2 dan heb je PS eigenlijk 90 dagen. Nog veel Photoshop plezier. bedankt maar nog een vraagje over welk van de 3 toon je hoe je het doet Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik werk nu met Adobe Photoshop Cs2. Die vind je hier. Als je naar onder scrolt kom je tegen ®Adobe Photoshop CS2. Je klikt erop maar je moet je wel even inloggen. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hey giorgio,weet je de naam van die Render die je daar gebruikt,Ik zoek allang zon poppetje, KeepUpTheGoodWork GreetZGio Reageren
Silverwing Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Het is een Mage poppetje van Final Fantasy als ik me niet vergis. Mooi werk Giorgo, alleen vindt ik het eindresultaat niet bepaalt mooi (te donker) is het handig voor photoshoppers die net begonnen zijn. Reageren
Synchro Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Hey giorgio,weet je de naam van die Render die je daar gebruikt,Ik zoek allang zon poppetje,KeepUpTheGoodWork GreetZGio Niet door mij gerenderd maar je wou hem .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.