Wrieh Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ik heb een win98 (eerste editie) met me vader en me zus op een netwerk aan gesloten (we hebben @home we hebben voor 3 pc's internet en we betalen voor 1) maar als ik op internet ga komt er zon zeur ding van error safe dus ik dowlaap et (ik dacht dat het ook de problemen weg zou halen in het register) gaat ie aleen maar scannen en zegt ie dat ik moet betalen om het opteruimen dus heb ik het verwijdert en dan zeurt ie door als ik weer op het internet ga hoe haaal ik deze pop-up weg?
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Dit is zo´n vervelende pop-up. Als je die krijgt moet je hem niet downloaden, bevat alleen maar rotzooi. Dus download het de volgende keer niet meer.
GTA-Sheep Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Over dit probleem (ik heb er ook last van ) wordt al veel gesproken in <<< DIT >>> topic. Wellicht staat daar het antwoord op je vraag. En dan sluit ik deze. Succes
Recommended Posts