Dynamic Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik zoek een save game waar je de drive by in een auto moet doen dat je zelf moet schieten.. wie weet de naam van de save game of hheeft hem zelfs.. Greetz GIO
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Die savegame kan ik je wel geven. Het gaat om de missie Drive By hé?
Dynamic Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Já dat je zelf in de auto zit .. dat jij moet schieten op politie enz.. Kheb wel sin om lekker drive-by te doen GIO Bewerkt: 18 februari 2006 door Giovanni_bono
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Oké Gio, de missie Drive by moet je op Ballas schieten. Dat is niet met de politie hoor, ik zal even de juiste voor je opzoeken. Ik heb de missie Just Business voor je geupload. Je moet daar eerst wat Russen in een gebouw vermoorden en daarna heb je een hele lange achtervolging waar je mensen van moter's moet schieten. Uit auto's, en jij mag dat doen vanuit een auto. De missie Just Business op WiKiGTA. Dit was blijkbaar de verkeerde, via MSN hebben we ff anders gehandeld. Nu heeft Gio de goedde Bewerkt: 18 februari 2006 door Ruurd31
Kraay Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Oké Gio, de missie Drive by moet je op Ballas schieten. Dat is niet met de politie hoor, ik zal even de juiste voor je opzoeken.Ik heb de missie Just Business voor je geupload. Je moet daar eerst wat Russen in een gebouw vermoorden en daarna heb je een hele lange achtervolging waar je mensen van moter's moet schieten. Uit auto's, en jij mag dat doen vanuit een auto. De missie Just Business op WiKiGTA. Dit was blijkbaar de verkeerde, via MSN hebben we ff anders gehandeld. Nu heeft Gio de goedde Zit je dan op de motor in plaats van de auto? Of lees ik verkeerd
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Nou Kraay, ik zal het je uitleggen. Je moet daar eerst wat Russen in een gebouw vermoorden en daarna heb je een hele lange achtervolging waar je mensen van moter's moet schieten. Uit auto's, en jij mag Het is een hele lange achter volging. Je moet mensen van de moter schieten. Dus eraf, dus dood . Vanuit de auto waar jij zit!
Kraay Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Nou Kraay, ik zal het je uitleggen.Je moet daar eerst wat Russen in een gebouw vermoorden en daarna heb je een hele lange achtervolging waar je mensen van moter's moet schieten. Uit auto's, en jij mag Het is een hele lange achter volging. Je moet mensen van de moter schieten. Dus eraf, dus dood . Vanuit de auto waar jij zit! Ja, maar je zit toch niet in een auto? op de ps2 versie zit je zelf achterop een motor .
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ja, in de missie Just Binseniss. Zit je inderdaad achter op de moter van Big Smoke. Maar de jongen genaamd Gio, bedoelde deze missie. Deze Kraay!!!!!
Kraay Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ja, in de missie Just Binseniss. Zit je inderdaad achter op de moter van Big Smoke.Maar de jongen genaamd Gio, bedoelde deze missie. Deze Kraay!!!!! Ow die, waarom zit je dan over de missie Just Business te praten in die ene post?
Dizzee Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ok, genoeg offtopic gepost. Giovanni bono is blijkbaar geholpen via msn. Slotje.
Recommended Posts