San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Heey, Synchro. Dit vind ik een zeer mooie render. Hij is mooi uitgeknipt, maar heeft iets te veel blur op de achterkant lijkt het net. Maar van mij krijg je 9/10. KUTGW Reageren
Synchro Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Heey, Synchro. Dit vind ik een zeer mooie render. Hij is mooi uitgeknipt, maar heeft iets te veel blur op de achterkant lijkt het net. Maar van mij krijg je 9/10. KUTGW Eigenlijk is het gewoon een Art. Maar je kan het ook zien als een render . Dit is een render van iemand , ik zelf heb alleen de "blast" eraan toegevoegt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Live vanuit Peer, is verslaggever Ruurd31. Die deze sig gaat becijferen! Nou Synchro, je bent zeker nog beginnend? Ik had je eerst nog nooit zien photoshoppen. Wat ik tot nu toe van je gezien heb is zeker mooi. Deze is ook weer heel mooi. Ziet er goed uit en een mooi effect, allemaal mooie lichtblauwe dingentjes om het blauwe licht heen. Verder is de achtergrond misschien wat kaal. Super hoor 8,9/10 :) Reageren
Synchro Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Verder is de achtergrond misschien wat kaal. Dankje voor je rate. Nou de Achtergrond is Transparant , dan kan je zodanig deze in je sig zetten zonder iets uit de render te knippen.Maar als je het van de andere kant bekijkt lijkt hij idd wat leeg. Reageren
Achille Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Live vanuit Peer, is verslaggever Ruurd31. Die deze sig gaat becijferen! Nou Synchro, je bent zeker nog beginnend? Ik had je eerst nog nooit zien photoshoppen. Wat ik tot nu toe van je gezien heb is zeker mooi. Deze is ook weer heel mooi. Ziet er goed uit en een mooi effect, allemaal mooie lichtblauwe dingentjes om het blauwe licht heen. Verder is de achtergrond misschien wat kaal. Super hoor 8,9/10 Lol, Synchro is echt geen beginner or Hij is zeker 1 van de beste van dit forum alleen hhij was niet zo lang actief Nog voordat jij op het forum was was hij al een goede designer.. En echt een prachtige blast 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.