NandroDavids Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik heb inmiddels 3 verschillende logo's voor Sportkenners, maar ik kan niet kiezen welke ik moet gebruiken. Daarom wil ik vragen of jullie even willen stemmen op de mooiste. Kies er dus eentje uit. Vertel a.u.b. ook waarom die ene het mooiste is en waarom de andere niet zo mooi zijn. 1. 2. 3. Alledrie de logo's zijn gemaakt door Achille. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Deze vind ik het mooist, past ook goed bij Nederland. Reageren
Upstream Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik vind nummer 2 het best, lekker orgineel. Reageren
Velaro Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ook Nr.2 Heel origineel Reageren
Samurai Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Laat ik ze even alledrie raten. 1) Mooi daar rechts gedaan + dat logo... Helaas had de tekst iets beter kunnen zijn+het is wat leeg de sig. 7/10 2) Mooi gedaan zeker! Die tekst pas goed bij de rest.Die basketbal heeft een raar ''achterste''. Dat is wel jammer maar die schaduw basketpaal+de basketpaal zelf zeer mooi gedaan. 8/10 3) Vanboven die oranje scanlines en links maar rechts en vanonder niet, je had ze beter kunnen weglaten. Wel grappig gedaan met die uitslagen,maar de tekst vind ik zelf niet zo geslaagd weeral. 6/10 Ik zou persoonlijk voor de 2de kiezen. Reageren
Ferre Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 1. Mooi, alleen de andere zijn wel mooier. 2. je kunt duidelijk zien dat het .jpg is, dat is minder. Maar wel een heel mooi plaatje! 3. Lekker rustig, maar die oranje scanline-strook vind ik nogal afleiden. Ik kies voor de 3e. Reageren
Svenie Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ik vind de 2e het mooist lekker kleurlijk Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik vind ze allemaal niet mooi genoeg voor je Sportkenners topic. Sorry NandroDavids. Qua uiterlijk zijn ze wel heel mooi, maar dus niet voor het topic sportkenners. Dat is vrij logisch. Ik zal eens uitleggen, waarom.. Ten eerste zijn 2/3 gericht op voetbal. Voor sportkenners moet je waarschijnlijk alle grote sporten bepalen. Dus daaronder valt Basketball, volleybal, tennis. Nu heb je het gericht op voetbal en basketbal. Ik zou gewoon iets varieërends zoeken. Waar heel veel sporten bij betrokken zijn. De olympische spelen is bijvoorbeeld een mooi doel. Je zou ook voor elk groot sportonderdeel een sig laten maken voor het Sportkenners topic. Deze maand is de olympische spelen helemaal in. Misschien wil dan wel 1 van het G-team wel een sig maken over de olympische spelen. Als er bijvoorbeeld volgende maand een groot honkbal toernooi is dan laat je daar een sig over maken. Als ik ze toch cijferen moet geef ik ze een 8,9/10. Maar voor het Sportkenners topic vind ik het net niet goed genoeg! Je moet iets gevarieërds hebben, of gewoon voor elk evenement 1. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Nr1 gewoon een mooie kleur en het logo van de knvb. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ... Ruurd, bedankt voor de opmerkingen. Ik zal er wat aan proberen te doen. Het is een goed idee om bij elk apart evenement weer een nieuw logo te laten maken. Ik zal er nu even eentje aanvragen bij het Graphics Team, met als onderwerp 'Olympische Spelen'. Reageren
Eli R Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik zou persoonlijk kiezen voor de 2e, de rest is een beetje standaard. Even ter opmerking, je huidige sig is 118 KB, ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat over het limiet toch? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 1vind ik het mooist. Maar het gaat niet alleen over voetbal, dus een knvb logo hoort er niet echt bij. Doe dan maar nummer 2. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Even ter opmerking, je huidige sig is 118 KB, ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat over het limiet toch? Ja, je hebt gelijk. Bedankt voor je oplettendheid. Ik zal er direct wat aan proberen te doen... Edit: Fixed! Bewerkt: 18 februari 2006 door NandroDavids Reageren
Mpp Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 nr. 2 vind ik het mooist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.