kristof01 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) hey!, wanneer kan ik naar een andere staat gaan? ik heb pas de missie Wu Zi Mu gedaan... dus hoeveel missies moet ik nog doen? Bewerkt: 18 februari 2006 door kristof01 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Je moet nog twee missies doen en dan kan je naar San Fierro en San Andreas is een staat en al die gebieden waar je heen gaat zijn steden. Reageren
kristof01 Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Je moet nog twee missies doen en dan kan je naar San Fierro en San Andreas is een staat en al die gebieden waar je heen gaat zijn steden. ahh ok! thx Bewerkt: 18 februari 2006 door kristof01 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ja je moet "Farewell, my love..." nog doen. Reageren
noedel Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Is het niet na "Toreno's last flight"? En daarna krijg je direct een telefoontje dacht ik, van een onbekend iemand... Dan komt er een vraagteken op de kaart te staan dacht ik, en daarvoor moet je over de "golden gate brug" van san andreas Niet? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Dat klopt inderdaad, noedel. Maar dan ga je richting Las Venturas, niet naar San Fierro, waar kristof01 dichter bij in de buurt zit... Na de missie 'Are You Going To San Fierro?' van The Truth, kun je naar San Fierro, zoals de missienaam al doet vermoeden. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Is het niet na "Toreno's last flight"?En daarna krijg je direct een telefoontje dacht ik, van een onbekend iemand... Dan komt er een vraagteken op de kaart te staan dacht ik, en daarvoor moet je over de "golden gate brug" van san andreas Niet? Nee hoor Noedel. Als je de missie Toreno's last flight hebt gehaald. Moet je nog 1 of 2 missies doen, voordat je naar Las Venturas gaat. Ik denk dat je even met je gedachten ergens anders bent . De missie Wu Zi Mu is in Badlands. Als je dan nog 1 of 2 missies haalt ga je naar San Fierro. Die vraag teken op de kaart zijn missies in de Toreno Rache's. Zie ook WiKiGTA: http://nl.wikigta.org/index.php/Desert_Missies NandroDavids: Grrrrr....... Bewerkt: 18 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Bling Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Is het niet na "Toreno's last flight"?En daarna krijg je direct een telefoontje dacht ik, van een onbekend iemand... Dan komt er een vraagteken op de kaart te staan dacht ik, en daarvoor moet je over de "golden gate brug" van san andreas Niet? Na die missie kun je inderdaad naar Las Venturas. Maar er wordt gevraagd wanneer je naar San Fierro kan, en niet Las Venturas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.