Arjen Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Onderwerp: Liberty City Stories Soort design: Signature Size design: Onder 400x400 Render: Hiervandaan halen.. Animatie: Ja Premade: Nee Tijd van inlevering: 1 maart Bewerkt: 20 februari 2006 door Arjen
Twenty Eyes Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik zou het wel willen proberen, mijn andere battle is al afgelopen. (maar het topic is nog niet gesloten, ik denk dat ik wel mag meedoen ) Succes Arjen
Arjen Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Dit is mijn inzet, heb zowat alles veranderd in het plaatje.
Twenty Eyes Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 mooi hoor Arjen! Twenty Eyes: (Ik heb net als arjen zowat alles veranderd) Arjen
Thabit Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Arjen. Die van Twenty Eyes is een beetje nageaapt. Hij heeft ook wat op de muur geschreven en ook een zwarte stretch. De rode tekst past er ook niet zo goed bij. Maar ondanks dat ziet hij er wel goed uit . Bij Arjen is die rook uit het geweer mooi, dat zie je bij het normale plaatje niet. Als je het normale plaatje ziet, zie je dat er een stukje van het geweer af is, dat heeft Arjen er ook bij gezet. Bewerkt: 20 februari 2006 door Thabit
Ruurd31 Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Deze 2 zijn echt mooi. Ik erger me een beetje aan het lettertype van Arjen, maar over het algemeen is deze wel mooier. Lekkere stoere gozer op een parkeer terrein staat me aan. Een mooie achtergrond met limo's dat mist bij de achtergrond leven een beetje. Het is een beetje tekening achtig. Zelf ben ik daar niet al te gek op. Die ring en lettertype van Twenty Eyes zijn heel mooi, ook wat in de muur geschreven is mooi. Maar die van Arjen overtreft je dit keer een heel klein beetje. Voor de rest is hij heel leuk als onderzetter van een biertje . Dus op basis van mijn mening en welke ik het mooist vind -> stem Arjen! TE succes verder!!! Bewerkt: 20 februari 2006 door Ruurd31
Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 die van twenty eyes vind ik heel mooi maar die van arjen vind iets mooier dus mijn stem gaat naar ARJEN
power749 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Arjen! Ik bewonder ze allebei echt hoor maar de look en de stijl van de signature van Arjen staat me meer aan dan dat van Twenty Eyes....maar allebei heel knap gedaan!
SamShine Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Twenty Eyes Nageaapt van Arjen, wel mooi gedaan hoor! Alleen je border past niet en het lijkt niet meer zoveel op z'n tekening! Arjen Alles klopt in deze signature! Alleen jammer dat julllie beide geen gebruik hebben gemaakt van een animatie! Stem: Arjen
Malle_Pietje Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Twenty Eyes Ik weet het niet, hij is gewoon iets mooier .
Ferre Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Arjen heeft veel veranderd aan de background. De kleuren en een eigen tag erop . En die rook die uit het pistool komt vind ik ook heel mooi. Alleen de rand van die vent vind ik niet zo mooi. 20 Eyes heeft dat mooi opgelost. En die ring van hem is ook heel mooi. Alleen ik vind die van Twenty Eyes een beetje te druk. Die combinatie van lettertype en achtergrond kleur. Die van arjen is lekker rustig. Mijn stem gaat naar Arjen
The Mafia Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Na lang na te hebben denken stem ik toch voor Arjen.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Mensen, jullie maken het me wel erg moeilijk. Allebij 2 heel mooie werkjes. Maar toch gaat mijn stem naar Arjen, zijn art heeft wat meer sfeer. Ook mooi gedaan met dat rook uit zijn gun. Ook mooie letters onderin. Dus mijn stem gaat naar Arjen.
Achille Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Twenty Eyes Ik weet het niet, hij is gewoon iets mooier . Ik ben het hier mee eens.. Allebei heel mooi maarja toch naar Twenty Eyes
Recommended Posts