kadee Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 hoi iedereen ik gebruik nu fraps om filmpjes te maken maar weet iemand hoe je je levens balk en het wapen kan verberegen normaal kan dit niet maar ik heb tog al zo'n hele boel filmpjes gezien dus kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Als je in het spel zelf naar de beeldscherminstellingen gaat, kan je daar de ''Hud-mode'' in en uitschakelen. Schakel die functie uit, en de map, healhbar enzo zijn verdwenen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 ja maar dan zie je niet hoe gewond je bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.