masterbrain13 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 hallo mensen van gta forum ik heb een vraagje (goh het zal eens niet?) zouden jullie misschien wat site's of links kunnen geven met informatie over - Blue Hell (bijvoordbeeld wat is het en hoe kom je daar - area 69 (zelfde als hierboven) - en allerlei Mysterieuze zaken zoals darkel, phi ops killer enzo. alvast bedankt Santos Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Blue Hell interesseert me niet, maar over die andere twee dingen zou ik ook wel meer willen weten. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hier vind je alles over Area 69 en andere Blue Hell/ dingen. Klik. Hier vind je alle EE's. Klik. Verder nog veel speelplezier met San Andreas. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Blue Hell interesseert me niet, maar over die andere twee dingen zou ik ook wel meer willen weten. dank je wel maar ik snap er nog hele maal geen moer van vooral niet van die hidden interieurs ofzo EDIT: is een vraag + antwoord op giorgo Bewerkt: 18 februari 2006 door masterbrain13 Reageren
ZOrange Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 zoek gewoon een beetje op het forum! alles word er in stappen uit gelegt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.