saboy Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ze zeggen dat je bij weel arch angels dat ge daar me somige wagen kunt tunen tot ne streetracer maar bij mie gaat die poort niet open. wat moet ik doen zodat die poort wel open gaat???? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Je kunt bij Wheels Arch Angels alleen streetracers tunen, dus alleen deze auto's; Elegy Flash Jester Stratum Sultan Uranus Reageren
saboy Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ik heb het geprobeerd met een stratum maar de poort ging niet open. hoe kan dat dan?? Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Je moet wel al lang in SF zijn. Ik weet niet juist na welke missie maar speel nog wat missies door en het gaat heus wel. De tuninggarage ligt in Ocean Flats. Reageren
saboy Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ik kan al in het derde eiland dus dat is het probleem niet maare kzit wel nog maar bij de 2de missie van zero kan het daarmee te maken hebben??? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) ze zeggen dat je bij weel arch angels dat ge daar me somige wagen kunt tunen tot ne streetracer maar bij mie gaat die poort niet open. wat moet ik doen zodat die poort wel open gaat???? Je moet daarvoor de missies van Wang Cars halen. Volgens mij na de 2e missie van Wang Cars gaat Wheel Arch Angels open. Je moet dan ook nog met de juiste wagen aan komen rijden. Dus alleen met de, Elegy, Flash, Jester, Stratum, Sultan, Uranus kun je de garage openen om de auto's te tunen. Succes! Je moet alleen de eerste missie van Wang Cars hebben gehaald. Dus alleen Test Drive Bewerkt: 18 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Bling Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Je moet de Driving School gehaald hebben, en daarna kun je enkele missies doen voor Cesar: Zeroing In Test Drive Customs Fast Track Puncture Wounds Deze missies moet je (volgens mij) ook alle vier gehaald hebben. Als je dit heb gehaald, kun je naar de Wheel Arch Angels gaan, om hier vervolgens enkele auto's te tunen (Deze zijn al genoemd in de post van Lance Dance). Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Inderdaad, ik was dat van Wang Cars vergeten erbij te zeggen.... Reageren
saboy Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ok bedankt dan maar kheb de driving school nie alles goud en daardoor kan ik wang cars nie kopen en de drivingschool lukt me niet echt goed Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Je hoeft bij de Driving School niet alles op goud te hebben om Wang Cars te kopen hoor...je moet wel alle missies van de Driving School minimaal op brons te hebben. (Gelukkig maar, anders had ik Wang Cars nu nog niet... ) Reageren
saboy Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 a dan moet ik aleen nog city slicking halen en dan kan ik wang cars kopen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ok bedankt dan maar kheb de driving school nie alles goud en daardoor kan ik wang cars nie kopen en de drivingschool lukt me niet echt goed Je hoeft bij de Driving School niet alles op goud te hebben om Wang Cars te kopen hoor...je moet wel alle missies van de Driving School minimaal op brons te hebben.(Gelukkig maar, anders had ik Wang Cars nu nog niet... ) Dat klopt. Je moet voordat je Wang Cars kunt kopen op het derde eiland kunnen komen. Dus in Las Venturas komen. Om dat te lukken moet je de missie The Da Nang Thang halen. Daarna krijg je meteen een telefoontje, dat je Wang Cars kun kopen daar missies doen. Reageren
saboy Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 het is in orde kheb wang cars gekocht en kanin wheel arch angels de auto's tunen waarvan ge ne streetracer van kunt maken. dus . nooit gedacht dat ik een slotje zou vragen op mijn eigen topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.