~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Ik speelde net bij een vriend van mij de missie "Jury Fury", waarin je juryleden moet chanteren omdat de Forelli's in de problemen zitten. Nu heb ik een vraag: Waarom is Sonny Forelli nooit veroordeeld en Tommy wel? Sonny gaf Tommy de opdrachten dus waarom werd alleen Tommy gepakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Tja, misschien omdat Tommy geen verrader is. Hij heeft dus waarschijnlijk nooit de naam van zijn opdrachtgever vrijgegeven. En dat heeft hem 15 jaar cel gekost... Tenminste, dat is het meest logich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Omda Tommy geen naaibeer is die iedr1 verraad, wat ie 8eraf wel had moetendoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Het is volgens mij een soort gewoonte om diegene die boven je staat nooit te verraden. Daarom hield Tommy zijn mond dicht. Volgens mij heeft dit te maken met een zwijgplicht. Sonny kan hem wat beloofd hebben als hij vrij kwam. Dat is misschien een andere reden waarom Tommy zijn mond heeft gehouden Bewerkt: 19 februari 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Tommy was heel erg Loyaal naar Sonny en als hij de Omerta zou breken(dat is de mafia zwijgplicht)dan zou hij worden vermoord net als de hoofdrol speler in het spel mafia. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.