noedel Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hoi allemaal, ik heb net ontdekt dat ik een pak mooie wagens in GTA SA kan stoppen, en nu had ik een vraagje... Kan er soms iemand op dit forum zelf wat nieuwe wagens in elkaar flansen om daarna in GTA SA te modden? Ik had gedacht aan de Toyota Picnic :$ Liefst in de plaats van de moonbeam of de bobcat? Laat iets weten aauubb >>> Door BS: Moved to Modding Help<<< Reageren
ViceAgent Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hey Noedel! Welkom op dit forum. Auto's modden is heel moeilijk, niet veel mensen kunnen het. Ik geloof dat maar twee mensen op dit hele forum het goed kunnen, misschien als je ze heel lief aankijkt.. Maar volgens mij zijn ze bezig aan Modding Projecten als GTI (Grand Tani Islands). Je hebt dit topic trouwens in het verkeerde subforum geplaatst, eigenlijk zou het in het Modding Help subforum moeten staan, maar er zijn al tal van dit soort topics die geen reactie hebben gehad. Overigens kun je ook even op allerlei GTA-Sites kijken of deze auto al gemoddeled is, dat weet ik niet uit mijn hoofd want ik ben niet zo'n Mod-Fan. Succes hè! Reageren
noedel Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hoi! bedankt voor de reactie heb al op meerdere websites gaan kijken, maar spijtig genoeg staat er de toyota picnic niet tussen heb al een groot aantal (zeker 40) andere wagens gemod, wel leuk greetz Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hey Noedel! Welkom op dit forum.Auto's modden is heel moeilijk, niet veel mensen kunnen het. Ik geloof dat maar twee mensen op dit hele forum het goed kunnen, misschien als je ze heel lief aankijkt.. Maar volgens mij zijn ze bezig aan Modding Projecten als GTI (Grand Tani Islands). Je hebt dit topic trouwens in het verkeerde subforum geplaatst, eigenlijk zou het in het Modding Help subforum moeten staan, maar er zijn al tal van dit soort topics die geen reactie hebben gehad. Overigens kun je ook even op allerlei GTA-Sites kijken of deze auto al gemoddeled is, dat weet ik niet uit mijn hoofd want ik ben niet zo'n Mod-Fan. Succes hè! Ik denk dat er nu al een stuk of 5/6 zijn. Het virus verspreid zich steeds sneller Reageren
burpicane Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 het model maken is 1 maar het goed ingame krijgen is 2 Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Als ik jou was zou ik eens naar T_N_T gaan pm'men. Ik weet alleen niet of hij alleen moddeld of ook mod. Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.