Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

ik heb net ontdekt dat ik een pak mooie wagens in GTA SA kan stoppen, en nu had ik een vraagje...

Kan er soms iemand op dit forum zelf wat nieuwe wagens in elkaar flansen om daarna in GTA SA te modden?

Ik had gedacht aan de Toyota Picnic :$ Liefst in de plaats van de moonbeam of de bobcat?

picnic10xp.jpg

Laat iets weten aauubb 8)

>>> Door BS: Moved to Modding Help<<<

Geplaatst:

Hey Noedel! Welkom op dit forum.

Auto's modden is heel moeilijk, niet veel mensen kunnen het. Ik geloof dat maar twee mensen op dit hele forum het goed kunnen, misschien als je ze heel lief aankijkt.. Maar volgens mij zijn ze bezig aan Modding Projecten als GTI (Grand Tani Islands).

Je hebt dit topic trouwens in het verkeerde subforum geplaatst, eigenlijk zou het in het Modding Help subforum moeten staan, maar er zijn al tal van dit soort topics die geen reactie hebben gehad.

Overigens kun je ook even op allerlei GTA-Sites kijken of deze auto al gemoddeled is, dat weet ik niet uit mijn hoofd want ik ben niet zo'n Mod-Fan.

Succes hè!

Geplaatst:

Hoi!

bedankt voor de reactie :)

heb al op meerdere websites gaan kijken, maar spijtig genoeg staat er de toyota picnic niet tussen :puh:

heb al een groot aantal (zeker 40) andere wagens gemod, wel leuk :)

greetz

Geplaatst:
Hey Noedel! Welkom op dit forum.

Auto's modden is heel moeilijk, niet veel mensen kunnen het. Ik geloof dat maar twee mensen op dit hele forum het goed kunnen, misschien als je ze heel lief aankijkt.. Maar volgens mij zijn ze bezig aan Modding Projecten als GTI (Grand Tani Islands).

Je hebt dit topic trouwens in het verkeerde subforum geplaatst, eigenlijk zou het in het Modding Help subforum moeten staan, maar er zijn al tal van dit soort topics die geen reactie hebben gehad.

Overigens kun je ook even op allerlei GTA-Sites kijken of deze auto al gemoddeled is, dat weet ik niet uit mijn hoofd want ik ben niet zo'n Mod-Fan.

Succes hè!

Ik denk dat er nu al een stuk of 5/6 zijn.

Het virus verspreid zich steeds sneller ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...