Pete-R Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Als ik de ferrari enzo in gta vice city wil zetten dan open ik img tool en dan wil ik het bestand banshee.txd en banshee.dff replacen voor de ferrari enzo en dan staat er file is tho big to replace en de img tool en de hele rockstar map staat alleen lezen al uit wat moet ik doen :blink: :huh: ¿?
Eclipse Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 pak ff een nieuwe gta3.img uit je backups...en zet bij gta3.img en gta3.dir ff het allen lezen apart uis
Pete-R Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2004 (bewerkt) waar staat dat gta3.img en gta3.dir ik doeeerst de bestanden extract to en dan extract ik het bestand naar mijn backups en dan doe ik replace en dan zet ik het aangepaste bestand erin Bewerkt: 11 september 2004 door petersmurfje
Eclipse Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 dat kan natuurlijk ook als backup...gta3.img en gta3.dir staan onder de map models
PatrickW Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 I.p.v. de vervang functie in img-tool te gebruiken kun je beter eerste de oude files verwijderen en daarna de nieuwe toevoegen.
WauSio Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Ik heb alleen problemen met de wielen....ze blijven standaard zoals bij de oude auto's alleen het bodywork verandert.....weet iemand hoe je die wielen krijgt die bij de auto horen??? :blink:
MightyDuck Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 (bewerkt) Enzo Ferarri dies toch allang dood Bewerkt: 6 oktober 2004 door MightyDuck
nick Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Duh maar we hebben het over de auto enzo ferrari! Maar vraag niks over de auto aan me want dan kan ik wel een boek schrijven!!!!!!!!! PS: Maar je wist maar dat het over de auto ging he!!!!!!!!!!
Pete-R Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Hou nou maar op het is al lang en breed opgelost. NIET MEER HELPEN!
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Hou nou maar op het is al lang en breed opgelost. NIET MEER HELPEN! OK OK!!!!!!!!!!!!!! Blij dat ik kon helpen <_< <_< <_< !!!!!!!!!!!!
Ben Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 (bewerkt) huh, maar ik snap niet hoe ik die in kan voegen... kan dat met het proggie: ViceTXD? en hoe??? en ook ander auto's ik snap er helemaal niks van... :question: Bewerkt: 25 oktober 2004 door Ben
Tim Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 huh, maar ik snap niet hoe ik die in kan voegen...kan dat met het proggie: ViceTXD? en hoe??? en ook ander auto's ik snap er helemaal niks van... :question: bekijk de topic die vast geplakt zit auto's doe je toevoegen met het progje IMG TOOL, vraag me niet hoe het werkt want dat staat in de mod general topic
Pete-R Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Maak hier dan een andere topic over dat van die Ferrari Enzo is allang en breed opgelost!
Sand-Rock Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 bij mij krijg ik : dit file...error ?? ook een probleem met inst vrsta dr niets van <_<
Eclipse Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 In dit topic staat alles stap voor stap uitgelegd: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 Verdere vragen in dat topic.
Recommended Posts