Jump to content

ultimed cheat cd

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vroeg me af waar ik nieuwe codes kan vinden voor gtasan andreas ultimed cheat cd.

ik heb al vaak gekeken tussen cheat site's enzo maar de cheat cd selectie staat er nooit bij.

en ik vraag me ook af heb je voor codes toe voegen met cheat cd ook een master code nodig ofzo?

hopelijk weet iemand hoe het moet want ik heb eigenlijk speciaal de cheat cd voor gta gekocht. :puh:

Geplaatst:

Een Cheatdc is zoiets als ARMAX daar kan je codes mee doen die je normaal niet kan zoals :

Teleporteren.

overal water.

Elk voertuig spawnen.. ga zo maar door.

Meer informatie op www.maxbot.com.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hey Gelkop,

Zo'n cd kun je bij de Media Markt krijgen. Ik heb hem een keer daar zien liggen, als je geluk hebt ligt hij er voor $25,=. Als je er dicht bij een Media Markt woont kun je hem zo halen. Mocht je hem niet kunnen vinden? Dan moet je even naar de informatiebalie lopen om te vragen van hoe en wat. Dan kun je hem zeker krijgen.

Alvast succes!

Geplaatst:

Ruurd31,

Bedankt voor de tip!

Ik ga zien maar ik denk dat ik niet direct een media markt zal kunnen binnen stappen. Maar als ik er toevallig ben, zal ik het zeker navragen!

Gelkop

Geplaatst:
Ruurd31,

Bedankt voor de tip!

Ik ga zien maar ik denk dat ik niet direct een media markt zal kunnen binnen stappen. Maar als ik er toevallig ben, zal ik het zeker navragen!

Gelkop

Nooit afspreken via het internet

Geplaatst:

Is deze CD ook voor de Xbox?????

Op maxbot staat ie niet maar ik denk misschien van een ander merk??

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Ruurd31,

Bedankt voor de tip!

Gelkop

Nooit afspreken via het internet

eyz,

Hij spreekt ook niets af, hij zegt alleen dat hij mischien een kijkje gaat nemen bij mediamarkt.

En ookal spreekt hij iets af dan is dat zijn keuze.

Er zijn genoeg mensen die doen aan blind-date en enz. ;)

grtz, Cesar SA Scooter

Bewerkt: door Scooter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...