Jump to content

cheats

Recommended Posts

Geplaatst:
kun je het nu 100% uitspelen met cheats ik wil gewoon een ja of nee :sigaar:

Volgens velen kan je met Cheats 100% uitspelen, maar het kan ook problemen opleveren, er kunnen bijvoorbeeld dingen uit het spel 'verdwijnen' waardoor je het spel niet meer uit kan spelen. Maar het kan ook goed gaan, natuurlijk. Het is dus op eigen risico, het kan mis gaan, maar ook goed gaan.

Maar je wilde een Ja of een Nee; Ja, maar het kan mis gaan.

Geplaatst:

maar als je de goede cheats gebruikt . dan kan het wel goed gaan maar als je bijvoorbeeld de cheat ped riot gebruikt en dan gaan opslaan dan zul je veel problemen krijgen bij de missie: madd dog en daar gaat hij van een dak afspringen en als je die cheat had gebruikt . dan ging hij meteen na de cutscene van het dak afspringen en dan was het mission faild geweest. :Y

Geplaatst:

Wel op Vc kon het niet!

Want ik ht 99% en had alles gedaan,

wss is dit in Sa ook zo!

Geplaatst:
Wel op Vc kon het niet!

Want ik ht 99% en had alles gedaan,

wss is dit in Sa ook zo!

Het is algemeen bekend dat je met cheats SA op 100% kan uitspelen. Enige cheats zullen toch echter problemen opleveren bij enkele missies.

Geplaatst:

Jullie hebben het erover dat je het spel voor 99 of 100% uit hebt gespeeld, maar waar kun je dat zien dan???

Geplaatst:

Ik heb een savegame waar ik bijna 100% heb (zonder cheats), waar ik alleen nog een hoefijzer moest pakken. Later ging ik weer in die savegame, maar dan met cheats en toen ik dat hoefijzer pakte haalde ik nog steeds 100%.

• 1 year later...
Geplaatst:
Jullie hebben het erover dat je het spel voor 99 of 100% uit hebt gespeeld, maar waar kun je dat zien dan???

bij je stats... :Y

>>> Door Bling: Kijk even naar de datum, s.v.p. Het heeft weinig zin om te reageren op een bericht van 17 maanden oud..<<<

Geplaatst:

bij je stats... :Y

Even een aanvulling. Je komt daar door ingame naar het pauzemenu te gaan (bijvoorbeeld door op 'Esc' te klikken op de computer). Aldaar klik je op Stats. Daar moet je even zoeken totdat iets als 'Percentage complete' tegenkomt. Daarachter staat dus op hoeveel procent je zit.

Geplaatst:

En bij San Andreas is dat pause/stats/misc daar staat het dan als eerste.

• 2 weken later...
Geplaatst:

jij wil ja of nee

dan:

\NEE

jes 100 berichten :dans::dans::dans::tu:

>>> Door GTA-Sheep: Nee, we willen zinnig berichten en geen onzinnige posts om de 100 te bereiken. Dergelijke berichten dus graag niet meer posten alsjeblieft<<<

Geplaatst:

Nou is er door 2 moderators al gevraagd om te stoppen met posten in dit topic vanwege de datum en/of nutteloze posts. Aangezien dit nog steeds niet in acht wordt genomen, gooi ik er maar een slotje op...

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...