Goliat Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Waar kan ik zonder cheats een tank vinden? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Hey, Goliat. In Area 61, beter bekend als de "No Fly Zone", kun je zonder te cheaten een tank vinden, en ze staan ook niet op slot. Je moet wel oppassen, je krijgt volgens mij de FBI achter je aan maar die kun je makkelijk aan in een tank. Meestal kun je ze in een loods vinden, maar ze staan er niet altijd. Hier is de map! Daar links, en dan in het midden. Daar zie je een terrein met een landweggetje eromheen, daar is de No-Fly Zone. Succes! Bewerkt: 18 februari 2006 door ViceAgent Reageren
LucasV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Als je een zes-sterren wanted level hebt rijden ze rond door de stad. In Area 69 is de tank ook te vinden. Misschien kan iemand even een screen posten van de locatie op een map. Bewerkt: 18 februari 2006 door LucasV Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) In area 69 bij de hangars pas op als je in area 69 gaat krijg je de FBI achter je aan.Edit:Twee mensen waren me voor. Bewerkt: 18 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Je kunt er ook 1 krijgen door het spel 100% uit te spelen. Als je dat gedaan hebt zal hij onder de brug in de Grove-Street spawnen. Verder is de tank ook te stelen op de legerbasis in de Dessert. Zoals Viceagent al zei is het wel wat moeilijk, maar wil je wel proberen te helpen. De tank in de "No Flying Zone" vind je onder in een loods. Als je op de kaart kijkt zal er rechtsonder aan op de kaart een hek staan waar je door heen kunt rammen. Ram daar doorheen en rijd zo snel mogelijk naar een open loods waar de tank staat. Stap in en rijd gewoon naar de garaga van het vliegveld Verwant Meadows. Save het spel. Nu is de politie verdwenen en je hebt de tank in je garage! Reageren
BaasB Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Zie deze post: klik. (Die post van mij) Dat is ook een goede manier om aan een tank te komen. Groeten BaasBart Bewerkt: 18 februari 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.