San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Ik heb weer een signature gemaakt. Raten graag. Bewerkt: 18 februari 2006 door General Lee Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Nou ronnie dit vind ik een dergelijke sig. Alleen vind ik de achtergrond iets minder, precies zo een goedkoop effectje Maar nice render. en mooie tekst. Ronnie ga zo door met Photoshop. Van je maat Sonny. Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Er mooi GL! Niks mis met de achtergrond effect, het lijkt net of er een waterval met door schijnende zon is. Puikwerk! Een 8,7/10 Reageren
Mpp Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 yo Ron Goed hoor Mooie render past geod bij achtergrond aleen die Jessica vin ik niet mooi juist bij een zwart plekje darom een 9.0 KUTGW Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Mooie sig General Lee alleen twee minpuntjes de eerste is het achtergrond en de tweede de tekst is ook niet fantastich toch nog een 8/10. Niels Reageren
Eli R Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik zie nix.... Op zo'n moment is het goed om je ogen open te doen. Ontopic: Ik vind de achtergrond een beetje tegen vallen, een aantal filters opelkaar gepleurd, en klaar er mee. Ook past de tekst er niet zo goed bij. De kleuren daarintegen passen wel goed bijelkaar. 7/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Top sig GL. Word mijn Dark Angel sig net zo vet.. ? 8/10 @ Giorgo het is degelijke en niet dergelijke.. Reageren
Johan O. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik zie nix.... Op zo'n moment is het goed om je ogen open te doen. wat zijn we grappig ik zie hem nu wel hij is mooi, een mooie foto ook 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.