meetlat Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hoe kan ik 2 tv schermen aansluiten op 1 playstation zodat in multiplayer ieder zijn eigen tv heeft ? Reageren
Samurai Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik denk dat dat niet mogelijk is Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hoe kan ik 2 tv schermen aansluiten op 1 playstation zodat in multiplayer ieder zijn eigen tv heeft ? Zonder hub niet mogelijk, aangezien een PS2 maar 1 uitgang heeft. Er is wel een speciale PS2-hub te krijgen, daarmee is het wel mogelijk. Volgens mij kost zo'n ding rond de 30 - 35 euro. Reageren
meetlat Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Je bedoeld die kabel die in audio/audio/video opsplitst geel/rood/wit dat die zo verdubbeld in 2x geel, 2x rood, 2x wit ? dan kijk ik volgend week-end wel eens op de computerbeurs of ze dat hebben aan zo een game's tent Reageren
Johan O. Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 je kan ook 2 Playstations aan elkaar sluiten met een LAN kabel dan heb je ook 2 schermen nodig maar kan dat egt ? 2 schermen op 1 Playstation ? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Je bedoeld die kabel die in audio/audio/video opsplitst geel/rood/wit dat die zo verdubbeld in 2x geel, 2x rood, 2x wit ? dan kijk ik volgend week-end wel eens op de computerbeurs of ze dat hebben aan zo een game's tent Is mogelijk, maar op die manier heb je twee schermen waarop exact hetzelfde te zien is. Als je een speciale PS2-hun koopt, krijgt speler 1 zijn eigen beeld helemaal vergroot over het beeld, en speler twee ook. Zo hoef je niet in splitscreen te spelen. Reageren
mad-dogg2 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) U heeft nodig, Een scart hub, Zo'n kastje waar je 2 Scart kabels op kunt aansluiten en waarvan 1 naar de tv loopt! Een dvd speler(met 2 uitgangen die gele of scart), Een ps2, En 2 tv's Je sluit de ps2 aan op 1 van de 2 gaten waar de scart in moet op het Scart kastje, Dan sluit je op het andere uiteinden te DVD speler aan, En dan doe je de andere uitgang van de DVd speler in je andere tv, doordat dat scart kastje niet zo sterk is word de stroom naar de DVD speler gelijd en vanaf daar naar de andere tv, En omdat de ps2 al sowiezo zit aangesloten op de andere tv kan dit dus, Zie hier mijn kamer, Is mischien wat lastig zien, Maar met een multiplayer spel is het cool, je zet de eene tv dan schuin zodat je niet kunt screenen, En het andere beeld plak je af met een vuilniszak Hier nog een pic voor iets duidelijker: Bewerkt: 19 februari 2006 door mad-dogg2 Reageren
meetlat Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) ok want ik kan er niet echt aan uit ik was al bang want ik had ergens gelezen dat je gwwn 2 playstation's nodig had :s Kan je geen foto's geven van die verdeler enzo wantkan er niet zo goed aan uit Bewerkt: 19 februari 2006 door meetlat Reageren
mad-dogg2 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) ok want ik kan er niet echt aan uit ik was al bang want ik had ergens gelezen dat je gwwn 2 playstation's nodig had :sKan je geen foto's geven van die verdeler enzo wantkan er niet zo goed aan uit Zie aangepast bericht hierboven! Je kan natuurlijk ook gaan klooien door wat draadjes op je "gele" uiteinden te plakken, Weest niet bang! want je kunt geen klap van de stroom krijgen! En je kunt je tv ook niet opblazen doordat je het verkeerd hebt gedaan! u kunt natuurlijk dit ook voor de x-box of gamecube doen! Bewerkt: 19 februari 2006 door mad-dogg2 Reageren
meetlat Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ok zodra ik een scart heb heb en die 2de tv trg vind doe ik het Maar dat afplakken mert vuilniszakken ??? mijn bedoel was eigenlijk dat ieder 1 volledig scherm zou hebben ... moet je dan echt 2 ps2's hebben ? Reageren
mad-dogg2 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 ok zodra ik een scart heb heb en die 2de tv trg vind doe ik het Maar dat afplakken mert vuilniszakken ??? mijn bedoel was eigenlijk dat ieder 1 volledig scherm zou hebben ... moet je dan echt 2 ps2's hebben ? Ja tenzij je een manier hebt bedacht om het beeld te kunnen splitsen, Maar dan nog, Dan zou je het beeld uitrekken en dus lelijk beeld krijgen, Want een ps2 is daar niet op gebouwd. Je zou dan echt 2 Ps2's moeten hebben, Maar dan raad ik je aan om 2 x-boxen te kopen want daar heb je meer spellen die deze functie ondersteunen! Reageren
meetlat Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ooh het ligt dus aan da games ik dacht dat je met 2 ps2's zowiso het beeld over 2 tv's verdeelde zoals in een gameshop bijvoorbeeld waar zo een betonne paal staat waar ze allemaal tv's rondzetten en een spel insteken dat je met 8 kan spelen ofzo en dat je er dan met een hoop multiplayer staat te doen... Reageren
Rekam Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Mission Impossible! Het zal misschien gaan, maar dat gaat je wel geld kosten. (Tenzij je alles al hebt!) Google ff en je vind wel een handleiding. Reageren
meetlat Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 o, hoe doen ze dat dan in de games zaken etc, dat is ook niet over een netwerk hoor.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.