Little Mister Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ja ik stel de laatste tijd best veel vragen over het modden, aangezien ik ook nu ook zelf eigen mods probeer te maken. Oke, laatst zag ik weer de bandana's die uit het spel zijn gehaald. Als het goed is waren het deze: bandanaskull, bandanaleaf, bandanared, bandanablu, bandanagang en bandanaflag. Dus ik dacht ik wil ze in het spel zetten. Ik wist dat je maar 12 items per categorie kon doen dus ik kon ze niet allemaal erin doen. Dus ik koos ervoor om alleen bandanared, bandanagang en bandanaleaf erin te doen. Ik ben als eerst naar shopping.dat gegaan. Daar heb ik ze dan alle drie toegevoegd. Alleen was ik niet zeker van iets. Als je zo bij zo'n sectie kijkt, voor de bandana's is dan het type: BANDA<nummer>. Ik wist dus niet welk nummer ik de toegevoegde bandana's moest geven. Ik heb ze gewoon aangevuld zegmaar dat je 17, 18, 19, 20, 21, 22 (ik weet trouwens niet of het echt daar staat hoor maar zo heb ik het dus gedaan). Ik ging kijken en ja, wat ik al heb verwacht, ze zaten er niet in. Maar ik denk ook dat je niet alleen shopping.dat moet aanpassen maar nog iets anders of misschien zelfs meerdere dingen. Zelf dacht ik aan GXT Editor. Ik heb wel ergens zo'n mod gezien die ook de weggehaalde kleding er weer in zet, en waar hij uitlegd hoe je dat nou moet doen. Ik heb gekeken waar ik had gedacht het te zou hebben zien, maar hij is er gewoon niet meer. Dus ja nu wil vragen of iemand anders zou kunnen weten hoe je dit moet doen. Heel erg bedankt! Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik weet niet hoe dat gaat in shopping.dat, maar als je de .txd en .dff hernoemt en vervangt met andere in het spel, moet je het er zo-ie-zo in krijgen Greetz, GTA Vice VIP Reageren
pimh Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik weet niet hoe dat gaat in shopping.dat, maar als je de .txd en .dff hernoemt en vervangt met andere in het spel, moet je het er zo-ie-zo in krijgen Greetz, GTA Vice VIP Dan vervang je het, het was volgens mij de bedoeling dat het erbij kwam Reageren
Blastov Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Gewoon de dff's van die dingen replacen door dingen die je niet hoeft, ditzelfde voor de txd Reageren
maartenh Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 yo gang*s Is het trouwens gelukt met die bandana's van die azteca ventjes naar cj's hoofd te brengen, want mij lukt het niet echt en ik wil die shit echt graag help this poor fella Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.