ikt Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Als ik GTA SA speel dan reboot de PC zichzelf na een tijdje. Als windows klar is met opstarten komt er en bericht met: Er is een fatale systeemfout gerepareert. (Dit zinnetje is niet 100% kloppend, maar het was wel ongeveer zo) En als ik MTA SA opstart gebeurt er hetzelfde. Alleen duurt het wat langer. Hoe komt dit en is het nog op te lossen???? Reageren
Ikkes Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 IK heb dit probleem al vaker van mensen gehoord( hè BS). Maar verwijder SA en MTA van je pc en installeer ze beide opnieuw. Als dit niet werk doe hetzelfde maar installeer MTA dan niet. Als SA het nu niet doet zit het probleem bij je SA. Als hij het wel doet kijken we veder naar het probleem want dat zit dan in MTA! Ikkes Reageren
ikt Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Of aan de game controller die ik net heb aangeschaft. Maar andere spellen doen het wel... Dan maar opnieuw instaleren. Is er ook een patch voor zoiets??? Bewerkt: 18 februari 2006 door ikt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Of aan de game controller die ik net heb aangeschaft. Maar andere spellen doen het wel...Dan maar opnieuw instaleren. Is er ook een patch voor zoiets??? Er is een patch voor GTA: San Andreas, maar ik betwijfel of hij jouw probleem oplost. Maar je kunt het altijd proberen. Hier kun je de patch downloaden. Het heeft denk ik te maken met de cooling van je computer, misschien moet je die is na (laten) kijken. Zie dit topic voor meer info. Reageren
Eli R Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Op welk moment start je computer opnieuw op? Als het na het laden is, kan je proberen je settings helemaal op laag zetten. Als het voor het laden is, of tijdens het spelen, dan weet ik het niet. Reageren
ikt Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Na laden, maar eerst deed hij het héél goed! En bij MTA gebeurt dat ook. Ik ga hem toch maar een keer opnieuw instaleren. EDIT: ONEE! Ik ga géén nieuw moederbord kopen, hopelijk doet hij het goed na de install. Bewerkt: 21 februari 2006 door ikt Reageren
X-TX Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Lees dit; * Je hebt beschadigd geheugen * Windows kan een bestand niet laden * Fout in het spel Bij jou verhaal denk ik echt aan een geheugen probleem. Kun je oplossen door nieuwe geheugen te kopen. Dat 2e, lijkt raar maar kan ook het probleem zijn. Jullie zullen nu vast wel denken aan een bestand zo als gta3.img. Nee, ik heb het nu over iets anders. Als je op Windows-toets+E drukt krijg je Windows Verkenner voor je. Klik op 'Deze computer' met je rechter-muisknop en klik dan op 'Beheren' Onder 'Systeemwerkset' vind je 'Logboeken' als je dat uitklapt zie je; 'Toepassingen', 'Beveiliging', 'Systeem' Omdat San Andreas een toepassing is, ga we dus daar naar toe. Hier zie je 3 dingen; 'Informatie', 'Fout' en 'Waarschuwing' Je moet kijken naar de datum van de crash en kijken of er ook iets met 'Fout' staat. Of alleen een 'Waarschuwing' Als je dubbel-klikt op een van die 2 krijg je informatie over de fout/waarschuwing. Veel succes, en ik hoop dat je het fout vind. Ik heb het probleem zelf ook gehad. Maar dat van mij was in grote maten waardoor ik alleen nieuwe geheugen kon kopen. Bewerkt: 23 februari 2006 door X-TX Reageren
ikt Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 laat maar, al opgelost. Reageren
X-TX Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Vertel je ook niet even hoe? Dan kan ik namelijk andere mensen helpen, en de mensen die deze topic lezen hoeven geen topic te beginnen omdat ze zo aan antwoord komen. Reageren
ikt Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 MTA even weggepleurd . (Er was denk ik iets met mijn internet verbinding. Volgens het briefje van onze internetprovider is het een nieuw systeem. En boxmeer was nou juist het test-stuk. En mijn buurt werd uitgekozen.) Geluk en pech in een. Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 MTA is een grote MOD waarmee je Online kan gaan met San Andreas. Dus je start een server op en je kan tegen elkaar racen. Meer info vind je op Gtagames.nl . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.