mister Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Gta doet het bij mij wel maar het probleem is ik moet die resolutie hoger of lager zetten want hij gaat veel te langzaam maar ik KAN NIET IN ADVANCED kan ieman bij alstublief helpen >>> Door BS: Schreeuwerige tekst aangepast in topic titel<<< Reageren
ikt Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Instaleer hem gewoon ff opnieuw, en probeer het een om vóór het spelen dat in te stellen. (Meteen na het laden van de intro) Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 als je een 32 mb videokaart hebt kan het kloppen want gta sa ondersteund dat neit maar met de patch kan je het oplossen(of je moet de hot coffeemod willen dan kan ik je neit helpen Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Installeer eens de 1.1 patch van San andreas, die kan dergelijke problemen oplossen. Ik garandeer natuurlijk niks. Hier te downloaden: KLIK Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Juist voordat je een savegame laadt, kan je volgens mij wel in de advanced komen. Ook kan je dan de resolutie aanpassen. Als je eerst een savegame laadt, en dan op pauze drukt, kan je daar niet komen omdat er al een spel gestart is.. Snap je, dus SA opstarten, direct naar options gaan, en dan moet het lukken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.